Naše vozidlá zvolávame,
pretože nám na vás záleží
  • Všetky zvolávacie akcie sú bezplatné.
  • V prípade potreby môže byť poskytnuté náhradné vozidlo.
Aký je problém s plynovým pedálom?

Plynový pedál vášho vozidla sa môže počas jazdy zaseknúť v čiastočne stlačenej polohe. Vymeníme ho úplne zadarmo. Predajca bude potrebovať jeden až dva dni, aby zaistil opätovnú bezpečnosť a pripravenosť vášho vozidla na jazdu.

Postup
  1. Použite kontrolu zvolávacích akcií alebo sa prihláste do účtu Moja Toyota
    Ak chcete zistiť, či sa na vaše vozidlo vzťahuje zvolávacia akcia, zadajte svoje číslo VIN alebo sa prihláste do účtu Moja Toyota.
  2. Objednajte sa na servis
    Kontaktujte dealera s jednejte si požadovaný termín.
  3. Privezte vozidlo na servis
    Predajca sa postará o vaše vozidlo a vyrieši problém čo najskôr.
Kontrola zvolávacích akcií

Ak chcete zistiť, či sa na vaše vozidlo vzťahuje zvolávacia akcia, overte si to pomocou čísla VIN, prihláste sa do účtu Moja Toyota alebo sa obráťte na predajcu.

Vaša Toyota

Overte si, či je vaša Toyota súčasťou zvolávacej kampane.

Prázdne pole
Je nám ľúto, v našej databáze sme nenašli podrobnosti o vašom vozidle.

Kontrola zvolávacích akcií nedokáže identifikovať vaše vozidlo. Obráťte sa na Centrum Toyota, ktoré potvrdí stav vášho vozidla.

Neplatná automatická kontrola systému.

Pred kontrolou vášho čísla VIN musíme overiť, že sa nepoužíva žiadny automatický systém. Začiarknite políčko nižšie.

Niečo sa pokazilo.

Počas spracúvania vašej žiadosti sa niečo pokazilo. Skúste neskôr alebo sa obráťte na Centrum Toyota, ktoré potvrdí stav vášho vozidla.

Skôr než začnete, môžu sa vám zísť tieto informácie:

Vaše identifikačné číslo vozidla (VIN)

Tieto informácie nájdete vo svojom vozidle a v dokumente o registrácii vozidla. Je to 17-ciferný alfanumerický kód.

Podrobnosti o vozidle

Je toto vaša Toyota?

  • VIN:
  • Rok:
  • Model:
  • Motor:
  • Prevodovka:
Your vehicle image
Potvrdenie
  • VIN:
  • Rok:
  • Model:
  • Motor:
  • Prevodovka:

Zistili sme, že na vašu Toyotu sa vzťahuje dobrovoľná zákaznícka servisná kampaň alebo mimoriadna bezpečnostná zvolávacia kampaň.

Toto je možné opraviť bezplatne.

Ak potrebujete ďalšie informácie alebo sa chcete objednať na návštevu, obráťte sa na svojho predajcu Toyota.

S potešením potvrdzujeme, že na vašu Toyotu sa nevzťahuje žiadna dobrovoľná zákaznícka servisná kampaň ani mimoriadna bezpečnostná zvolávacia kampaň a nie sú potrebné žiadne ďalšie kroky.

Ak máte ďalšie otázky, kontaktujte nás na čísle 0123 456 789

Pri načítavaní stavu vášho vozidla v súvislosti so zvolávacími kampaňami sa vyskytla chyba. Skontrolujte svoje číslo VIN, kontaktujte nás pomocou nižšie uvedených údajov alebo sa obráťte na svojho predajcu Toyota

Kontaktujte nás

0123 456 789

Otváracie hodiny

Po - Pi: 08:30 - 18:00
So: 09:00 - 13:00

Najčastejšie otázky

Môžem svoje vozidlo bezpečne riadiť?

Na vozidlách, na ktoré sa vzťahujú bezpečnostné zvolávacie akcie, sa zriedka musí prestať jazdiť. Ak by bolo potrebné, aby ste na svojom vozidle prestali jazdiť, budeme vás priamo kontaktovať.

Čo je to zvolávacia kampaň?

Zvolávaciu kampaň zvyčajne spúšťa výrobca, aby mohol vyriešiť potenciálne obavy o bezpečnosť produktu. Zvolávať možno všetky druhy výrobkov, napríklad potraviny, hračky, elektrické zariadenia a náradie. Každý rok množstvo výrobcov zvolá milióny vozidiel z rôznych dôvodov. Toyota nie je výnimkou. Záleží nám na bezpečnosti našich zákazníkov, a preto sa snažíme čo najrýchlejšie a najefektívnejšie zvolávať a opravovať vozidlá.

Ako zistím, či sa zvolávacia kampaň týka aj môjho vozidla?

Majitelia vozidiel budú informovaní listom alebo telefonicky. Okrem toho môžu majitelia použiť nástroj na kontrolu zvolávacích kampaní, ktorý je k dispozícii tu a zistiť, či sa nejaká zvolávacia kampaň týka aj ich vozidla. Stačí zadať identifikačné číslo vozidla (VIN). Majitelia sa prípadne môžu prihlásiť na svoju osobnú stránku (ak majú užívateľský účet a zaregistrovali si doň svoje vozidlo), alebo môžu tieto informácie získať telefonicky od predajcu Toyota.

Ako nájdem svoje identifikačné číslo vozidla (VIN) potrebné na kontrolu, či sa kampaň týka môjho vozidla?

VIN číslo vášho vozidla je uvedené v technickom preukaze k vozidlu. Je to 17-miestne číslo, ktoré obsahuje písmená a číslice. Nájdete ho aj na samotnom vozidle.
how-find-vin-01.JPG
how-find-vin-02.JPG

Môžem svoje vozidlo predať skôr, ako bude opravený problém, ktorého sa týka zvolávacia kampaň?

Áno, môžete, ale nového majiteľa musíte informovať, že vozidla sa týka prebiehajúca zvolávacia kampaň.

Môžem počkať do nasledujúcej servisnej prehliadky a práce spojené so zvolávacou kampaňou nechať vykonať potom?

Hneď ako zistíte, že vášho vozidla sa týka zvolávacia kampaň, odporúčame vám konať rýchlo, aby ste čo najskôr znížili potenciálne riziko.

Môže práce na mojom vozidle vykonať nezávislý mechanik alebo servis?

Nie, úpravy vyžadované zvolávacou kampaňou by mali vykonávať iba licencovaní technici Toyota.

Musím za opravu vozidla v rámci zvolávacej kampane zaplatiť?

Nie, servis/opravy sú pri zvolávacej kampani bezplatné.

Ako zistím, či nedošlo k vynechaniu niektorej z predchádzajúcich kampaní, pretože predchádzajúci majiteľ vozidla na ne nereagoval?

Zistiť to môžete pomocou nástroja na kontrolu zvolávacích kampaní. Prípadne to môže pre vás skontrolovať miestny predajca Toyota.

Ako dlho bude trvať oprava môjho vozidla?

Záleží to od modelu a povahy zvolávacej kampane. Predajca Toyota vás bude informovať o čase potrebnom na dokončenie prác na vašom vozidle. Ak dôjde k nepredvídaným okolnostiam, môže oprava trvať dlhšie, než bolo plánované, ale v takom prípade vás bude predajca Toyota informovať.

Dostal som oznámenie o zvolávacej kampani, ale vozidlo už nevlastním. Čo mám robiť?

Informujte spoločnosť Toyota a príslušné orgány (ak to vyžaduje zákon), že vozidlo už nevlastníte.

Čo mám robiť, ak zistím, že prebiehajúca zvolávacia kampaň sa týka aj môjho vozidla?

Ak sú vo vašej oblasti už k dispozícii termíny pre konkrétnu zvolávaciu kampaň, môžete si čas rezervovať online alebo zavolať predajcovi Toyota a naplánovať si stretnutie.

Prečo neboli chybné komponenty úplne skontrolované a otestované ešte predtým, ako sa vozidlá začali predávať?

Spoločnosť Toyota pred začiatkom výroby starostlivo testuje všetky aspekty každého vozidla. Po dodaní vozidiel Toyota našim zákazníkom pokračujeme v monitorovaní výkonu našich vozidiel prostredníctvom našich vlastných interných procesov spolu so spätnou väzbou od predajcov Toyota a našich zákazníkov. Ak identifikujeme problém, konáme v najlepšom záujme a spustíme zvolávaciu kampaň pre vaše vozidlo.

Ovplyvní zvolávacia kampaň hodnotu môjho vozidla pri opätovnom predaji?

Nie, neovplyvní. Existuje veľa nezávislých štúdií, ktoré dospeli k záveru, že zvolávacie kampane nemajú takmer žiadny vplyv na mieru znižovania cien vozidiel.

Spôsobí problém spojený so zvolávacou kampaňou ďalšie problémy s vozidlom, ktoré bude možno potrebné opraviť neskôr?

Nie, technici, ktorí vykonávajú opravy vozidla spojené so zvolávacou kampaňou, majú licenciu od spoločnosti Toyota a sú vyškolení podľa najvyšších štandardov, takže vášmu vozidlu sa budú venovať s najvyššou starostlivosťou.

Dostanem náhradné vozidlo?

V prípade určitých zvolávacích kampaní vám môže byť ponúknuté náhradné vozidlo. Poplatky za náhradné vozidlá sa môžu líšiť v závislosti od krajiny, kde prebieha oprava vášho vozidla.

Bude ma miestny predajca Toyota kontaktovať ohľadom zvolávacej kampane?

V závislosti od miestnych predpisov vás môže kontaktovať predajca Toyota, ústredie spoločnosti Toyota alebo miestny dopravný úrad vo vašej krajine.

Ovplyvní táto zvolávacia kampaň nejakým spôsobom výšku poistného?

Podľa našich poznatkov prebiehajúca zvolávacia kampaň nemá vplyv na žiadne poistenie motorových vozidiel.