.

Online služby MyT

Život sa začína, keď sa pripojíte.

Či sa už nachádzate vo vozidle alebo mimo neho, môžete si zachovať úplnú kontrolu nad svojou Toyotou vďaka MyT, úplne novému súboru online služieb – dostupných prostredníctvom aplikácie smartfónu MyT a systému MyT Multimedia na displeji prístrojovej dosky –, ktorých účelom je bezpečnejšia a zábavnejšia jazda.

Aplikácia MyT

Majte svoju Toyotu pod kontrolou prostredníctvom smartfónu.


Pomocou aplikácie MyT vo svojom smartfóne dokážete komunikovať so svojím vozidlom kamkoľvek pôjdete. Plánujte trasy z pohodlia domova, bez problémov nájdite svoje vozidlo, optimalizujte svoje jazdy, o získajte detailné údaje o vašej jazde alebo si nastavte pripomienku k servisnej prehliadke.

/
Odoslať do vozidla

Jednoduchý spôsob plánovania ciest
Pomocou aplikácie MyT si môžete cestu naplánovať z pohodlia domova alebo na cestách a polohu následne odoslať priamo do satelitného navigačného systému vo vašej Toyote, aby sa cesta začala bezproblémovo.

/
Dáta o jazde

Prevezmite kontrolu nad svojou históriou jázd
Aplikácia MyT funguje ako denník s údajmi o vozidle, aby ste mohli načítať historické údaje o jazde, vrátane rýchlosti, zrýchlenia a počtu najazdených kilometrov a vykonať praktickú analýzu podnikania a všeobecného štýlu jazdy.

/
Údržba a servis

Nezmeškajte prehliadku v servise
Skontrolujte si najazdené kilometre priamo v aplikácii a objednajte sa na servisnú prehliadku. S aplikáciou MyT budete mať vaše naplánované servisné prehliadky pod kontrolou.

 
 

 

Kliknutím na jeden z odkazov nižšie si môžete aplikáciu stiahnuť ihneď.
Google Play App Store

Multimédiá MyT

Intuitívna palubná navigácia a zábavný systém


Systém MyT Multimedia zahŕňa navigáciu v reálnom čase, upozornenia na rýchlostné kamery, informácie o čerpacích staniciach a bodoch záujmov (POI). MyT Multimedia tiež obsahuje podporu pre systémy Apple CarPlay a Android Auto, ktoré umožňujú pripojiť váš smartfón, vďaka čomu môžete prehrávať hudbu a používať svoje obľúbené aplikácie na displeji prístrojovej dosky.

Dopravné informácie v reálnom čase

Vypočíta vašu trasu na základe dopravných informácii v reálnom čase.
Zostaňte vždy informovaní o dopravnej situácii na ceste do vášho cieľa. Váš palubný navigačný systém sa prispôsobí udalostiam a navrhne alternatívne trasy zodpovedajúce vašim preferenciám.

POI car
Bod záujmu

Nech už hľadáte čokoľvek, vďaka bodu záujmu to nájdete rýchlejšie.
Prostredníctvom intuitívnych bodov záujmu od Google vždy nájdete aktuálne informácie o všetkom, čo sa nachádza vo vašom okolí.

Aplikácia MyT
Google Street View

Oboznámte sa s miestom, ktoré hľadáte, ešte predtým, ako sa tam dostanete.
Vďaka funkcii Google Street View si môžete zobraziť 360-stupňový obraz vášho konečného cieľa a pomocou nadobudnutej predstavy ľahšie nájsť dané miesto.

Aplikácia MyT
Parkovanie

Nájdite si vhodné parkovacie miesto v blízkosti vášho cieľa alebo trasy.
Rozhodnite sa na základe ceny, parkovacej spoločnosti alebo vzdialenosti od vašej aktuálnej polohy.

Aplikácia MyT
Počasie

Majte vždy aktuálne údaje o počasí.
Skontrolujte si aktuálne počasie, čo sa týka vášho cieľa, a jeho predpoveď na základe času vášho príchodu. Môžete si dokonca nastaviť svoje obľúbené miesta, takže budete vždy vedieť, aké je tam počasie.

Aplikácia MyT
Integrácia smartfónu

S podporou pre systémy Apple CarPlay a Android Auto.
Zostaňte pripojení aj vo svojej Toyote vďaka systémom Apple CarPlay a Android Auto. Pripojte svoj smartfón a užívajte si prehrávanie hudby a svoje obľúbené aplikácie na displeji prístrojovej dosky.

Aplikácia MyT
Čerpacie stanice

Dopĺňanie paliva nebolo nikdy jednoduchšie.
Nájdite čerpacie stanice podľa svojich preferencií, či už je to cena alebo konkrétna spoločnosť, u ktorej máte palivovú kartu. Môžete si vybrať možnosť natankovania v cieli, cestou alebo na ktorejkoľvek čerpacej stanici, ktorá je najbližšie k vašej momentálnej polohe.

Najčastejšie otázky

Jazda na Toyote nebola nikdy lepšia a vďaka online službám MyT Connected Services prináša ešte väčší pôžitok, aby ste vždy cítili príjemne a mali veci pod kontrolou bez ohľadu na to, kam sa vydáte na cesty.

Technológie nemusia naháňať strach. Máme odpovede na všetky vaše otázky týkajúce sa online služieb MyT Connected Services.

Prostredníctvom online služieb MyT Connected Services vaše vozidlo bezproblémovo komunikuje so svetom naokolo. Môžete tak jazdiť hospodárnejšie a inteligentnejšie. Urobili sme ich čo najjednoduchšími a najintuitívnejšími, avšak sme si istí, že budete mať nejaké otázky. Veľmi radi vám na ne zodpovieme.

Online služby MyT

Čo sú služby MyT Connected Services (Online služby MyT)?

Online služby MyT zahŕňajú mobilnú aplikáciu MyT App a Multimédiá MyT. V oboch prípadoch ide o ucelenú sadu funkcií, vďaka ktorým je jazda bezpečnejšia a zábavnejšia, či už sa nachádzate vo vozidle alebo mimo neho.

Aplikácia MyT vám umožňuje komunikovať s vaším vozidlom, nech už ste kdekoľvek. Môžete plánovať trasy, nájsť svoje zaparkované vozidlo a vyhľadať informácie o tom, kedy sa má na vašom vozidle vykonať údržba. Funkcia Hybrid Coaching (Koučing jazdy na hybridný pohon) analyzuje váš štýl jazdy a radí vám, ako môžete zlepšiť spotrebu energie/paliva počas jazdy na svojom hybridnom vozidle.

Systém MyT Multimedia vám umožňuje pripojiť svoj smartfón (kompatibilný so systémom iOS alebo Android) k vozidlu*. Vaše obľúbené aplikácie, ako napríklad Spotify, Whatsapp, Audible, Google Maps a Waze, možno používať vo vašom vozidle a ovládať pomocou hlasového asistenta Siri Voice Assist alebo OK Google. Systém MyT Multimedia vám tiež poskytuje prístup k užitočným informáciám, ako sú napr. dopravné upozornenia v reálnom čase a upozornenia na rýchlostné radary, a umožňuje vám v navigácii vyhľadať body záujmu. *týka sa kompatibilných modelov

Prečo by som si mal vytvoriť účet MyT?

Vďaka účtu MyT môžete spravovať svoj multimediálny systém a dostávať užitočný prehľad o svojom vozidle prostredníctvom aplikácie MyT a zákazníckeho portálu Moja Toyota.

V čom spočíva rozdiel medzi aplikáciou MyT a zákazníckym portálom Moja Toyota?

Rovnaké prihlasovacie údaje vám poskytujú prístup do aplikácie MyT a do zákazníckeho portálu Moja Toyota.

Aplikácia MyT vám umožňuje využívať tieto služby MyT Connected Services (Online služby MyT):

• Find My Car (Nájdi moje auto)
• Odoslať do vozidla
• Car-to-Door (Od auta k dverám)
• Hybrid Coaching (Koučing jazdy na hybridný pohon)
• Driving Analytics (Analýza štýlu jazdy)
• Objednávanie do servisu
• Pripomenutia servisu

Zákaznícky portál Moja Toyota vám poskytuje podrobné informácie o vašom vozidle a umožňuje vám kupovať a spravovať služby. Na portáli sú k dispozícii tieto služby:

• Odoslať do vozidla
• Objednávanie do servisu
• Pripomenutia servisu
• Informácie o vozidle
• Používateľská príručka
• Aktualizácie máp
• Spravovanie nastavenia profilu

Môžem využívať služby MyT Connected Services (Online služby MyT) v inom vozidle Toyota?

Aplikácia MyT je naviazaná na identifikačné číslo vozidla (VIN) a majiteľa vozidla, takže online služby aplikácie budete môcť využívať iba v danom vozidle.

Služby MyT Multimedia môžete využívať v inom vozidle Toyota. To platí dokiaľ sú aktivované a v období platnosti.

Môžu služby MyT Connected Services (Online služby MyT) využívať aj ostatní členovia mojej rodiny?

Používanie služieb MyT App Connected Services (Online služieb aplikácie MyT) je obmedzené na výhradné používanie majiteľom vozidla, avšak identifikačné číslo vozidla (VIN) možno pridať do viacerých účtov.

Služby MyT Multimedia môže využívať ktokoľvek, kto riadi dané vozidlo.

Mám vozidlo, ktoré by malo mať dostupné služby MyT Connected Services (Online služby MyT), ale myslím si, že nie sú aktivované. Čo mám robiť?

Online služby MyT zahŕňajú mobilnú aplikáciu MyT App a Multimédia MyT. V oboch prípadoch ide o ucelenú sadu funkcií a je nutné ich aktivova.

Ak si nie ste istí, či sú vaše služby MyT App Connected Services (Online služby aplikácie MyT) aktivované, prejdite do aplikácie MyT. Kliknite na ikonu kolieska, ktorá sa nachádza v pravom hornom rohu domovskej obrazovky. Prejdite do položky „Settings“ (Nastavenia) a vyberte kartu „Car“ (Vozidlo). Ak sa vám zobrazí správa „Activate connected services“ (Aktivovať online služby), znamená to, že ešte nie sú aktivované. Potrebujete navštíviť predajcu, aby vám aktivoval služby MyT App Connected Services (Online služby aplikácie MyT).

Rýchly spôsob overenia, či máte aktivované služby MyT App Connected Services (Online služby aplikácie MyT), je pozrieť si, či sa na domovskej obrazovke aplikácie zobrazujú údaje o vašej poslednej ceste.

Ak chcete aktivovať služby Online Navigation Connected Services (pripojené služby online navigácie) systému MyT Multimedia, prepojte svoj smartfón s vozidlom prostredníctvom zdieľania mobilných dát pomocou rozhrania Bluetooth alebo siete Wi-Fi (tethering) a následne kliknite na kartu „Setup“ (Nastavenie) V ponuke tejto karty kliknite na položku „Online“, potom na položku „Toyota Online“ a vyberte existujúci účet. Zadajte svoje prihlasovacie údaje do účtu MyT. Zadaním vašich údajov začne plynúť 3-ročné obdobie bezplatného využívania služby. Dátum vypršania platnosti vášho predplatného služby MyT Multimedia si môžete skontrolovať na zákazníckom portáli Moja Toyota.

Ak nemáte žiadny existujúci účet, môžete si jeden vytvoriť priamo vo vozidle, a to výberom možnosti „New Account“ (Nový účet).

Ako môžem zmeniť svoje heslo účtu MyT?

Heslo si môžete zmeniť v mobilnej aplikácii MyT. Kliknite na ikonu kolieska v pravom hornom rohu domovskej obrazovky, potom kliknite na ponuku 'Nastavenia'. Vyberte voľbu 'Zmeniť heslo' a potom zadajte aktuálne a nové heslo. Potom nové heslo potvrďte a uložte.

Ak ste heslo zabudli, môžete požiadať o jeho obnovenie na prihlasovacej obrazovke zadaním svojej e-mailovej adresy.

MyT App

Ktoré platformy podporujú aplikáciu MyT?

Aplikáciu MyT podporujú zariadenia so systémom iOS alebo Android.

Sú pre moje vozidlo dostupné služby MyT Connected Services (Online služby MyT)?

Služby MyT Connected Services (Online služby MyT) sú dostupné u týchto vozidiel Toyota:

• Nový model RAV4 (vyrobený od novembra 2018)
• Nový model Corolla H/B a model Touring Sports (vyrobené od januára 2019)
• Nový model Camry (vyrobený od januára 2019)
• Nový model C-HR (vyrobený od októbra 2019).

Koľko stoja tieto služby?

V cene nákupu akéhokoľvek vozidla Toyota kompatibilného so službami MyT Connected Services (Online služby MyT) je zahrnutých 10 rokov bezplatného využívania služieb MyT Connected Services.

Je možné používať viacero účtov?

Nie. Služby MyT App Connected Services (Online služby aplikácie MyT) sú naviazané na identifikačné číslo vozidla (VIN) a majiteľa vozidla. Prístup k online službám Connected Services môže mať iba jeden účet.

Ako dlho zostanú služby MyT Connected Services (Online služby MyT) aktívne?

Online služby aplikácie MyT budú fungovať 10 rokov. Spoločnosť Toyota bude pokrývať náklady za dáta použité na poskytovanie online služieb počas obdobia 10 rokov, avšak aplikácia MyT bude fungovať aj bez online služieb.

Čo ak si kúpim jazdenú Toyotu? Sú služby MyT Connected Services (Online služby MyT) dostupné?

Ak si kúpite jazdenú Toyotu, ktorá podporuje služby MyT App Connected Services (Online služby aplikácie MyT), navštívte svojho predajcu, aby potvrdil, že ste majiteľom vozidla. Potom si budete môcť aktivovať služby MyT App Connected Services (Online služby aplikácie MyT).

Kde môžem nájsť číslo verzie aplikácie MyT nainštalovanej v mojom telefóne?

Číslo verzie si môžete overiť nasledovne:

iPhone: otvorte položku „Settings“ (Nastavenia) a následne prejdite na položky „General“ (Všeobecné) a „Usage“ (Použitie). Číslo verzie zobrazíte výberom položky „MyT App“ (Aplikácia MyT) v časti „Storage“.

Android: otvorte položku ,,Settings‘‘ (Nastavenia) a potom kliknite na položku ,,Apps‘‘ Aplikácie. Vyberte aplikáciu MyT a skontrolujte číslo verzie.

Ako prevziať aplikáciu MyT?

Prejdite do obchodu iOS App alebo Google Play a vyhľadajte aplikáciu „MyT by Toyota“. Potom prevezmite aplikáciu, ktorá je úplne zadarmo.

Ako si môžem vytvoriť účet?

Vytvorte účet priamo v aplikácii MyT a vyplňte požadované osobné údaje.

Predtým, ako budete môcť využívať všetky funkcie aplikácie MyT, musíte aktivovať svoj účet cez aktivačný e-mail, ktorý dostanete. Na používanie online služieb vás okrem toho musí zaregistrovať predajca ako majiteľa vozidla.

Ako aktivujem služby MyT Connected Services (Online služby MyT) pre svoje vozidlo?

Na domovskej obrazovke kliknite na ikonu kolieska, ktoré sa nachádza v pravom hornom rohu. Prejdite do položky „Settings“ (Nastavenia) a vyberte kartu „Car“ (Vozidlo).
Kliknite na položku „Activate connected services“ (Aktivovať online služby).

• Ak dostanete správu s oznamom „connecting“ (pripájanie), online služby budete môcť využívať po vykonaní 2 jázd vo vašom vozidle, pri ktorých prekročíte rýchlosť 10 km/h.
• Ak dostanete správu s oznamom „Please contact your Toyota dealer so they can help you complete the process“ (Kontaktujte sa so svojím predajcom značky Toyota, aby vám pomohol dokončiť proces), budete musieť navštíviť svojho predajcu s cieľom overiť vlastníctvo.
Viac informácií nájdete v našej príručke s postupmi.

Prečo mi bola v aplikácii MyT doručená správa „Please go to your retailer“ (Zájdite k svojmu predajcovi)?

Ak pri pokuse o aktiváciu služieb MyT Connected Services (Online služby MyT) dostanete v aplikácii MyT správu „Please go to your retailer“ (Zájdite k svojmu predajcovi), znamená to, že v čase objednávky nebola vaša e-mailová adresa nastavená ako e-mailová adresa majiteľa vozidla. Budete musieť navštíviť predajcu, aby potvrdil vaše vlastníctvo.

Aplikácia MyT ma informuje, že by som mal počkať, kým sa nevykoná aktivácia, aj keď som súhlasil so všetkými pravidlami v oblasti súkromia.

Na dokončenie aktivácie budete musieť vykonať 2 jazdy, pri ktorých prekročíte rýchlosť 10 km/h. Následne dôjde k aktivácii služieb MyT App Connected Services (Online služby aplikácie MyT) a tieto služby budú viditeľné v aplikácii.

Kedy mám prístup k službám MyT App Connected Services (Online služby aplikácie MyT)?

Máte k nim prístup kedykoľvek. Údaje vozidla sú odoslané do aplikácie, keď sa vypne motor. Podrobné informácie o svojej ceste si budete môcť pozrieť až po vypnutí motora. Na odoslanie údajov je potrebné pokrytie mobilnými dátami, pretože nemusí fungovať alternatívne.

V aplikácii MyT neviem nájsť všetky svoje cesty. Kde ich môžem nájsť?

Prejdite do položky „Services“ (Služby) na prístrojovej doske a vyberte možnosť „Driving Analytics“ (Analýza štýlu jazdy). Výberom karty „All Trips“ (Všetky jazdy) zobrazíte predchádzajúce jazdy. Následným kliknutím na niektorú z jázd získate prístup k príslušnej analýze štýlu jazdy. Údaje o svojej poslednej ceste môžete nájsť aj pod položkou „Home“ (Domov) na prístrojovej doske.

Funkcia Share To Car (Zdieľanie s vozidlom) nefunguje. Ciele sa nepreniesli do môjho navigačného systému. Ako to môžem nastaviť?

Do multimediálnej jednotky vozidla musíte zadať svoje prihlasovacie údaje do účtu MyT. Následne budete musieť prepojiť svoj multimediálny systém s identifikačným číslom vozidla (VIN). Viac informácií nájdete v našej príručke s postupmi.

Ďalej budete potrebovať zdieľať mobilné dáta pomocou rozhrania Bluetooth, aby sa vozidlo pripojilo na internet. Funkcia Share To Car (Zdieľanie s vozidlom) bude odteraz fungovať. Viac informácií nájdete v našej príručke s postupmi.

Moje vozidlo nie je vybavené navigačným systémom. Môžem aj napriek tomu využívať funkciu Share To Car (Zdieľanie s vozidlom)?

Funkcia Share To Car (Zdieľanie s vozidlom) si na svoje fungovanie vyžaduje navigačný systém.

Ako funguje služba Car To Door (Od auta k dverám)?

Služba Car To Door (Od auta k dverám) je dostupná na domovskej obrazovke aplikácie MyT. Funkcia je k dispozícii vo vašej palubnej navigácii, keď zaparkujete niekde inde, ako je váš konečný cieľ cesty.

Viac informácií nájdete v našej príručke s postupmi.

Ako funguje režim súkromia?

Režim súkromia je k dispozícii na stránke „Settings“ (Nastavenia) aplikácie MyT. Sami si ho môžete zapnúť alebo vypnúť. Zapnutím režimu súkromia zakážete funkciu GPS a nebudeme môcť sledovať polohu vášho vozidla. Viac informácií nájdete v našej príručke s postupmi.

Čo mám robiť, ak predávam svoje vozidlo Toyota?

Odstránenie vozidla z účtu MyT. Nerušte svoj účet, pretože všetky vozidlá Toyota, ktoré v budúcnosti môžete vlastniť, môžete pridať do tohto účtu. Nezabudnite informovať nového majiteľa vozidla o tom, že vozidlo je vybavené online službami Connected Services aplikácie MyT.

Ako deaktivujem služby MyT Connected Services (Online služby MyT)?

Ak chcete dočasne prestať využívať služby MyT App Connected Services (Online služby aplikácie MyT), môžete zapnúť režim súkromia, ktorý zakáže funkciu GPS.

Ak chcete používanie služieb MyT App Connected Services (Online služby aplikácie MyT) ukončiť natrvalo, v aplikácii MyT prejdite na ikonu kolieska. Vyberte položku „Settings“ (Nastavenia) a následne prejdite do ponuky karty „Car“ (Vozidlo). Tu môžete služby MyT App Connected Services (Online služby aplikácie MyT) deaktivovať natrvalo.

Čo sa stane, ak odstránim číslo VIN vozidla zo svojho účtu MyT? Prestanú služby fungovať?

Ak zo svojho účtu odstránite identifikačné číslo vozidla (VIN), služby MyT App Connected Services (Online služby aplikácie MyT) sa vypnú.

Môžem dostávať údaje, ako je napríklad hladina zostávajúceho paliva v nádrži? Alebo či sú uzamknuté dvere?

Táto služba zatiaľ nie je dostupná, avšak sa neustále snažíme pridávať ďalšie online služby do aplikácie MyT. Aplikáciu budeme pravidelne aktualizovať, takže vaša aplikácia určite zostane aktuálna. Najjednoduchším spôsobom ako to zabezpečiť, je povoliť automatické aktualizácie v obchode App Store.

MyT Multimedia

Čo je systém MyT Multimedia a čo môže ponúknuť?

Systém MyT Multimedia zahŕňa niekoľko navigačných online služieb poskytujúcich užitočné informácie v reálnom čase, ako sú napríklad dopravné informácie a upozornenia na rýchlostné kamery (radary).

Tieto funkcie si na svoje fungovanie vyžadujú pripojenie k internetu. K vozidlu musíte pripojiť svoj mobilný telefón (použitím zdieľania mobilných dát pomocou siete Wi-Fi alebo rozhrania Bluetooth (tethering)) alebo akékoľvek zariadenie/sieť Wi-Fi.

Každá nová Toyota sa dodáva s bezplatnými aktualizáciami máp pre navigačný systém na obdobie 3 rokov a tiež s ďalšími službami, ako sú napríklad:

• Real-Time Traffic (Informácie o doprave v reálnom čase)
• Google Street View (kde je k dispozícii)
• Point of Interest (Bod záujmu)
• Fuel (Palivo)
• Parking (Parkovanie)
• Weather (Počasie)


Ďalšie informácie nájdete v našich príručkách s postupmi „Ako aktivovať služby Online Navigation Connected Services (pripojené služby online navigácie)“ a „Ako používať služby Online Navigation Connected Services (pripojené služby online navigácie)“. Vložte prepojenia na príručky „Ako aktivovať služby Online Navigation Connected Services (pripojené služby online navigácie)“ a „Ako používať služby Online Navigation Connected Services (pripojené služby online navigácie)“.

Systém MyT Multimedia zahŕňa aj integráciu smartfónu. Táto vám umožňuje pripojiť svoj smartfón (kompatibilný so systémom iOS alebo Android) k vozidlu. Vaše obľúbené aplikácie, ako napríklad Spotify, Whatsapp, Audible, Google Maps a Waze, možno používať vo vašom vozidle a ovládať pomocou hlasového asistenta Siri Voice Assist alebo OK Google.

Niektoré modely (nový model C-HR, Yaris a AYGO, v závislosti od zvolených stupňov výbavy/voliteľných prvkov (lokalizácia neprepojených marketingových a odbytových spoločností, čo sa týka kompatibility stupňov výbavy), nový model Supra*) sú kompatibilné so systémami Apple CarPlay a Android Auto.
* Kompatibilné iba so systémom Apple CarPlay

Prečo potrebujem internetové pripojenie pre pripojené služby online navigácie v rámci systému MyT Multimedia? Ako sa odlišujú od bežnej navigácie?

Zabudované navigačné systémy dostávajú údaje zo satelitného signálu GPS. Systém MyT Multimedia vyžaduje online pripojenie na prijímanie nevyhnutných údajov pre služby Real-Time Traffic (Informácie o doprave v reálnom čase), Coyote (kde je k dispozícii), Google Street View (kde je k dispozícii), Weather (Počasie), Fuel (Palivo), Parking (Parkovanie) a online POI (Bod záujmu).

Je moje vozidlo kompatibilné so systémom MyT Multimedia?

Všetky modely Toyota, ktoré sú momentálne v predaji, obsahujú služby online navigácie. Modely AYGO a Supra však majú svoj vlastný súbor pripojených služieb.

Integrácia smartfónu je dostupná na niektorých stupňoch výbavy súčasnej generácie modelu Aygo, niektorých stupňoch výbyvy súčasnej generácie modelu Yaris, na modeli Supra (funguje iba so systémom Apple CarPlay) a nových modeloch C-HR vyrábaných od októbra 2019 (lokalizácia neprepojených marketingových a odbytových spoločností, čo sa týka kompatibility stupňov výbavy). Konkrétne podrobnosti o dostupnosti integrácie smartfónu vám poskytne váš predajca.

Koľko stojí systém MyT Multimedia?

Prvé 3 roky (lokalizácia neprepojených marketingových a odbytových spoločností po celý čas trvania) je využívanie navigačných online služieb systému MyT Multimedia bezplatné. Po uplynutí tejto doby si môžete zakúpiť predplatné. Náš balík Map Care zahŕňa všetky naše aktualizácie máp a súvisiace online služby a náš balík Service Pack zahŕňa naše funkcie online služieb. Predplatné si môžete zakúpiť v našom obchode e-Store. Najaktuálnejšie ceny si pozrite v obchode e-Store.

Čo sa stane, keď uplynú 3 roky bezplatného využívania služieb MyT Multimedia? Dostanem od vás nejaké upozornenie?

30 dní pred ukončením bezplatného trojročného obdobia sa vám na obrazovke vášho palubného multimediálneho systému zobrazí upozornenie.
V obchode e-Store si môžete obnoviť balík Map Care na 1 rok alebo na 3 roky. Pri obnovovaní vášho balíka služieb Service Pack si môžete vybrať predplatné na 1, 2 alebo 3 roky. Ceny si pozrite v obchode e-Store.

Čo je aplikácia e-Store a kde ju môžem nájsť?

Prístup do aplikácie e-Store môžete získať prostredníctvom multimediálneho systému vášho vozidla alebo portálu Moja Toyota.
Na zákazníckom portáli e-Store, ku ktorému získate prístup prostredníctvom portálu Moja Toyota, môžete kupovať služby ponúkané systémom MyT Multimedia. V aplikácii e-Store môžete tiež kontrolovať stav svojho aktuálneho predplatného. V aplikácii e-Store kliknite na kartu „Purchased“ (Zakúpené) a zobrazí sa vám aktívne predplatné a tiež čas, ktorý zostáva do jeho ukončenia.

Ak do aplikácie e-Store získate prístup prostredníctvom multimediálneho systému vo vašom vozidle, môžete si stiahnuť služby ako napríklad Coyote (predtým zakúpené na portáli). Aplikáciu e-Store môžete nájsť prejdením do časti „Menu“ (Ponuka) a následným prejdením do aplikácii, kde potom vyberiete položku „In Car“ (Vo vozidle).

Ako si môžem zakúpiť služby zo systému MyT Multimedia?

Môžete kupovať služby zo zákazníckeho portálu Moja Toyota. Ak chcete zistiť, ktoré služby už máte, kliknite na položku „Purchased“ (Zakúpené).

Kúpil som jazdenú Toyotu. Online Navigation Connected Services (Pripojené služby online navigácie) v rámci systému MyT Multimedia sú už aktivované. Potrebujem ich znova aktivovať?

Môžete ich okamžite využívať, budete iba potrebovať zdieľať mobilné dáta pomocou rozhrania Bluetooth, aby ste aktivovali pripojené služby online navigácie. Na prepojenie multimédií s vaším účtom vám odporúčame zadať vaše prihlasovacie údaje do aplikácie MyT/portálu Moja Toyota. Potom budete môcť nakupovať služby alebo balík Map Care z portálu a využívať službu Share To Car (Zdieľanie s vozidlom) v aplikácii MyT.

Ako si vytvorím účet MyT Multimedia?

Rovnaký účet sa používa pre aplikáciu MyT aj pre portál Moja Toyota. Ak nemáte účet, odporúčame vám prevziať aplikáciu a vytvoriť si ho v tejto aplikácii.
Účet si môžete vytvoriť aj prostredníctvom multimediálneho systému (do 14 dní budete musieť prijať podmienky používania na portáli Moja Toyota).

Ako aktivujem systém MyT Multimedia a povolím služby Online Navigation Connected Services (pripojené služby online navigácie)?

Môžete si ho aktivovať prostredníctvom multimediálneho systému vášho vozidla. Upozorňujeme vás, že vaše vozidlo musí byť pripojené na internet, a to buď zdieľaním mobilných dát pomocou siete Wi-Fi/rozhrania Bluetooth (tethering), alebo s použitím siete Wi-Fi vo vašej domácnosti (ak je vozidlo zaparkované v rámci jej dosahu), pretože služby z ponuky systému MyT Multimedia využívajú pripojenie na internet. Podrobné vysvetlenie nájdete v príručke.
Po pripojení na internet začne plynúť 3-ročné obdobie bezplatného využívania pripojených služieb online navigácie. Ak sa nedodržíte tento postup, nebudete môcť vyžívať výhody plynúce z týchto služieb.

Ako nastavím pripojenie Wi-Fi zdieľaním mobilných dát pomocou siete Wi-Fi (tethering) vo svojom vozidle?

Nie všetky vozidlá Toyota sú kompatibilné so zdieľaním mobilných dát pomocou siete Wi-Fi, avšak všetky nové modely sú kompatibilné so zdieľaním mobilných dát pomocou rozhrania Bluetooth.

Prejdite do ponuky multimediálneho systému a stlačte tlačidlo „Setup“ (Nastavenie), následne na tlačidlo „Wi-FI“ a „Turn Wi-Fi power on“ (Zapnúť Wi-Fi). Vyberte svoju sieť, zadajte heslo a zvoľte položku „OK“. Pri úspešnom pripojení dostanete správu s oznamom, že navigačný systém sa úspešne pripojil k prístupovému bodu.
Podrobnú príručku nájdete nižšie.

Ako môžem zdieľať mobilné dáta pomocou rozhrania Bluetooth?

Prejdite do ponuky svojho multimediálneho systému a zvoľte položku „Settings“ (Nastavenia). Potom zvoľte položku „Bluetooth connection“ (Pripojenie Bluetooth) a postupujte podľa krokov nastavenia sieťového pripojenia. Potom na svojom smartfóne musíte zapnúť zdieľanie mobilných dát pomocou rozhrania Bluetooth. Podrobnú príručku nájdete nižšie.

Ako fungujú systémy Apple CarPlay a Android Auto?

Systém Apple CarPlay možno aktivovať pripojením vášho zariadenia so systémom iOS do portu USB vozidla. V jednotke informačno-zábavného systému kliknite na tlačidlo „Menu“ (Ponuka) a následne kliknite na tlačidlo „Car Play“.

Systém Android Auto možno aktivovať prvým stiahnutím aplikácie Android Auto. Následne pripojte svoje zariadenie so systémom Android do portu USB vozidla. V jednotke informačno-zábavného systému kliknite na tlačidlo „Menu“ (Ponuka) a následne kliknite na tlačidlo „Android Auto“.

Môžem používať aplikáciu Mapy Google, Waze alebo Spotify vo svojom vozidle?

Áno, predpokladom je online pripojenie prostredníctvom vášho smartfónu. Budete tiež potrebovať kábel na pripojenie vášho smartfónu k vozidlu. Ak máte telefón so systémom Android, musíte si nainštalovať aplikáciu Android Auto. Aplikácie budú potom dostupné cez ponuku „Android Auto/Apple Car Play“ na obrazovke informačno-zábavného sytému.

Integráciu smartfónu ponúka nová Toyota C-HR, súčasná generácia modelu Yaris (niektoré stupne výbavy), súčasná generácia modelu AYGO (niektoré stupne výbavy) a model Supra (obsahuje iba systém Apple Car Play).

Ako môžem aktivovať službu Share To Car (Zdieľanie s vozidlom) v aplikácii MyT?

Vďaka funkcii Služba Share To Car (Zdieľanie s vozidlom) si môžete svoju cestu pripraviť vopred vyhľadaním smerov v mobilnom zariadení a ich následným odoslaním do svojho vozidla. Budete na to potrebovať auto s funkciami palubnej navigácie a účet MyT s vozidlom zaregistrovaným vo vašom účte.

Na aktiváciu tejto funkcie budete musieť prepojiť svoje vozidlo s vaším účtom MyT.

Môžete to urobiť jedným z nasledujúcich dvoch spôsobov:

• Vo svojom vozidle – s aktívnym zdieľaním mobilných dát pomocou rozhrania Bluetooth/siete Wi-Fi –, kliknite na položku „Set-Up“ (Nastavenie) v multimediálnom systéme. Prejdite na kartu „Online“ a zvoľte položku „Toyota online“ a následne položku „Existing account“ (Existujúci účet). Zadajte svoje prihlasovacie údaje do účtu MyT. Následne prejdite do zákazníckeho portálu MyT. Bude vám doručená správa „We found a new device ID“ (Našli sme ID nového zariadenia). Potvrďte a týmto máte všetko kompletne nastavené.
• Funkciu Služba Share To Car (Zdieľanie s vozidlom) môžete aktivovať aj priamo v aplikácii, a to tak, že prejdete do ponuky vozidla, vyberiete ikonu koliesok, prejdete do položky „Settings“ (Nastavenia) a následne v ponuke karty „Car“ (Vozidlo) vyberiete možnosť registrácie multimediálneho zariadenia. Postupujte podľa pokynov v aplikácii a pamätajte na to, že musíte byť vo vozidle, aby ste dokončili proces párovania.

Viac informácií nájdete v našej príručke s postupmi.

Ako sa aktualizuje softvér a mapy? Deje sa to automaticky?

Bezdrôtové aktualizácie máp sú možné v rámci najnovších multimediálnych systémov z roku 2019. Sú aktivované v aplikácii e-Store pre najnovšie kompatibilné modely. Viac informácií nájdete v našej príručke s postupmi.
Svoj systém môžete tiež aktualizovať manuálne, a to prevzatím aktualizácií z aplikácie e-Store v rámci portálu Moja Toyota a ich vložením na USB kľúč, ktorý následne pripojíte k vášmu vozidlu.

Aký je najlepší spôsob naplánovania trasy?

Na plánovanie svojej trasy môžete použiť funkciu Share To Car (Zdieľanie s vozidlom) v aplikácii MyT. Najprv prejdite do ponuky karty „Services“ (Služby), vyberte položku „Share to Car“ (Zdieľanie s vozidlom), kliknite na položku „Where To“ (Kam?), zadajte adresu a v aplikácii môžete klikaním na tlačidlo „+“ naprogramovať trasu s až 9 zastávkami a konečným cieľom. Následne stlačte tlačidlo „Send to car“ (Prenos údajov do systému vozidla).

Hneď ako sú údaje vo vozidle, uistite sa, že máte pripojenie Wi-Fi. Najjednoduchším spôsobom je zdieľanie mobilných dát vášho smartfónu pomocou rozhrania Bluetooth. Po vytvorení internetového pripojenia vo vašom vozidle môže vozidlo prevziať trasu. V multimediálnej jednotke prejdite do obľúbených cieľov, kde nájdete svoje vopred naplánované trasy.

V novom modeli RAV, novom modeli Corolla, novom modeli Camry a novom modeli C-HR možno nájsť trasu v ponuke položky „Favourite“ (Obľúbené). Viac informácií nájdete v našich príručkách s postupmi: Ako používať službu Share To Car (Zdieľanie s vozidlom) a Ako nájsť cesty v službe Share To Car (Zdieľanie s vozidlom) vo vozidle.

Odkedy začne plynúť moje 3-ročné obdobie bezplatného používania služieb MyT Multimedia?

Vaše 3-ročné obdobie bezplatného používania sa začne, keď zadáte svoje prihlasovacie údaje účtu MyT do jednotky informačno-zábavného systému.

Ako môžem skontrolovať dátum vypršania platnosti služieb Map Care a MyT Multimedia?

30 dní pred ukončením bezplatného trojročného obdobia sa vám na obrazovke vášho palubného multimediálneho systému bude každý týždeň zobrazovať upozornenie. 15 dní pred ukončením bezplatného trojročného obdobia budete dostávať rovnakú správu každý deň. Po skončení bezplatného trojročného obdobia sa vám správa zobrazí vždy, keď skúsite použiť aplikáciu.

Zaujímavosti

Rely Fínsko Rely Fínsko Tänak triumfoval s Toyotou Yaris WRC na domácej pôde Nemecký prieskum Nemecký prieskum Najspokojnejší sú vodiči Toyoty! Nová Toyota Supra A90 Nová Toyota Supra A90 Legenda je späť! Tím TOYOTA GAZOO Racing Tím TOYOTA GAZOO Racing zvíťazil na Le Mans Toyota Camry Toyota Camry sa vracia do Európy. Koncepčný model GR Super Sport Koncepčný model GR Super Sport Superšport budúcej generácie. Zoznámte sa s európskymi vlastníkmi vozidiel Mirai Zoznámte sa s európskymi vlastníkmi vozidiel Mirai Mirai 0% emisie Premiéry Toyoty Premiéry Toyoty Toyota na autosalóne vo Frankfurte 2017 Toyota C-HR Toyota C-HR Zoznámte sa s modelom navrhnutým s vášňou Olympijské a paralympijské partnerstvo Olympijské a paralympijské partnerstvo Toyota verí v silu pohybu. Toyota Gazoo Racing v Mexiku Toyota Gazoo Racing v Mexiku Obe posádky v prvej desiatke. Toyota na ženevskom autosalóne 2017 Toyota na ženevskom autosalóne 2017 Bohatá ponuka od Toyoty.
Vaše nastavenie súborov cookie

Naše webové stránky používajú súbory cookie, aby sme vám mohli poskytovať lepšie služby. Pokiaľ voči tomu nemáte námietky, pokračujte v používaní týchto webových stránok ako obvykle; v opačnom prípade sa tu môžete informovať o tom, ako zmeniť nastavenie súborov cookie.

Potvrďte svoju voľbu označením zaškrtávacieho políčka v prípade, že súhlasíte; pokiaľ nesúhlasíte, zaškrtnutie zrušte: