TOYOTA C-HR RACING

Najtvrdšie preteky sveta

V roku 2007 sa tím GAZOO Racing prvýkrát zúčastnil vytrvalostného preteku 24 hodín Nürburgringu. "Najtvrdších pretekov sveta" sa každoročne zúčastnia tímy výrobcov aj súkromé tímy z celej planéty, ktoré sa vrhajú na nemecký okruh v dĺžke 25 km – neblaho preslávený označením Green Hell (zelené peklo) – v snahe zistiť, či táto výzva nie je predsa len nad ich sily.

/

Do tohoročného 44. ročníka pretekov nasadil tím TOYOTA GAZOO Racing v rámci svojej desiatej účasti v tomto preteku celkom tri vozidlá: celkom novú Toyotu C-HR Racing, Lexus RC a Lexus RC F. Za volantom špeciálu Toyota C-HR Racing – závodná verzia crossoveru Toyota C-HR, práve uvádzaného na trh – sa striedala štvorčlenná jazdecká zostava. Po vyčerpávajúcich 24 hodinách dorazil tím do cieľa na mimoriadne uspokojivom 84. mieste, resp. ako tretí vo svojej kategórii.

 
/

Preteky sú nielen skvelým zdrojom poznatkov pre ďalší vývoj sériových automobilov, ale aj prostriedkom rozvoja vlastných pracovníkov. Do vývoja pretekárskeho špeciálu na danú sezónu sa každoročne zapájajú naši vlastní konštruktéri a špecializovaní mechanici – ktorí v priebehu samotných pretekov získavajú nesmierne cenné skúsenosti, o ktoré sa delia so svojimi kolegami pri dolaďovaní a ďalšom zlepšovaní budúcich sériových vozidiel.

Zaujímavosti

Vaše nastavenie súborov cookie

Naše webové stránky používajú súbory cookie, aby sme vám mohli poskytovať lepšie služby. Pokiaľ voči tomu nemáte námietky, pokračujte v používaní týchto webových stránok ako obvykle; v opačnom prípade sa tu môžete informovať o tom, ako zmeniť nastavenie súborov cookie.

Potvrďte svoju voľbu označením zaškrtávacieho políčka v prípade, že súhlasíte; pokiaľ nesúhlasíte, zaškrtnutie zrušte:

Zlepšujú zabezpečenie webových stránok Toyota a poskytujú užívateľovi minimálne služby.

Zlepšujú poskytované služby prostredníctvom analýz, prieskumov vo vyskakovacích oknách, celkovej výkonnosti a monitorovania.

Slúžia pre uchovanie vašich údajov pre prihlásenie do systému a vylepšujú užívateľské prostredie tým, že uchovávajú vybrané voľby.

Umožňujú naplno využívať všetky možnosti rozhrania, slúžia pre uloženie záznamov o navštívených stránkach alebo informujú o službách vo vašom okolí. Môžu súvisieť s cielenou reklamou na webových stránkach Toyota i mimo nich.