Najčastejšie otázky

Nová aplikácia MyToyota

Ak si kúpite ojazdené vozidlo Toyota, ktoré podporuje online služby, môžete ich aktivovať priamo z aplikácie MyToyota, ak ste schopní preukázať fyzický prístup k vozidlu (overením počtu najazdených kilometrov alebo naskenovaním QR kódu). Navštívte svojho predajcu a požiadajte o zmenu vlastníctva vozidla na vaše meno, aby ste mohli využívať všetky funkcie, ktoré táto aplikácia ponúka.

Ak chcete pridať vozidlo, ťuknite na položku "Pridať vozidlo" na hlavnej obrazovke, alebo ak už vozidlo máte, ťuknite na ikonu Moja garáž vedľa tlačidla "pridať" vpravo hore. Ak chcete odstrániť vozidlo, otvorte ponuku "Moja garáž", prejdite nadol a klepnite na "Odstrániť vozidlo".

V aplikácii MyToyota najprv vyberte svoje vozidlo z ponuky "Moja garáž" a potom klepnite na "Online služby". Potom podľa pokynov aktivujte služby Online Services, ktoré sú k dispozícii pre vaše vozidlo.

 

Ak niektoré z prepojených vozidiel z ponuky "Moja garáž" ešte nebolo aktivované, pri každom prihlásení do aplikácie sa zobrazí uvítacia obrazovka s výzvou na aktiváciu Online služieb. Ak tento krok preskočíte, môžete si služby Online Services aktivovať vyššie uvedeným spôsobom aj kedykoľvek neskôr. 

 

Ďalšie informácie nájdete v príslušnej príručke "Ako na to". 

 

Poznámka: Počas aktivácie musíte prijať podmienky používania a potvrdiť vyhlásenie o ochrane osobných údajov.

Ak chcete natrvalo zatvoriť online služby v MyToyota, najprv vyberte konkrétne vozidlo z ponuky "Moja garáž" a potom klepnite na "Ponuka online služieb". Postupujte podľa pokynov na deaktiváciu služieb. 

 

Ďalšie informácie nájdete v príslušnej príručke "Ako na to".

Aktívne a neaktívne predplatné služieb sú k dispozícii v časti Moja garáž, kde môžete prejsť na ponuku služieb online.

Podmienky používania sú k dispozícii na portáli v časti Zásady ochrany osobných údajov v rámci vášho konta.

Vyhlásenie o ochrane osobných údajov nájdete na portáli v časti Ochrana osobných údajov pod svojím kontom.

Ak niektoré z prepojených vozidiel z ponuky "Moja garáž" ešte nebolo aktivované, pri každom prihlásení do aplikácie sa zobrazí uvítacia obrazovka s výzvou na aktiváciu Online služieb. Ak tento krok preskočíte, môžete si služby Online Services aktivovať vyššie uvedeným spôsobom aj kedykoľvek neskôr. 

Význam piatich ikon v riadku zľava doprava: Vozidlo - Mapy - Oznámenia - Účet - Podpora

Prístup k online službám nie je časovo obmedzený. Údaje o vozidle sa do aplikácie odosielajú len po vypnutí motora. Po vypnutí motora si budete môcť pozrieť podrobnosti o poslednej jazde. Odosielanie údajov závisí od pokrytia mobilným signálom; pri parkovaní v podzemí to nemusí fungovať.

Online služby zahŕňajú aplikáciu MyToyota na vašom mobilnom zariadení a multimediálny systém vo vašom vozidle. Obe predstavujú komplexný balík služieb a funkcií, ktoré sú navrhnuté tak, aby zvýšili bezpečnosť vašej cesty a vašu zábavu vo vozidle aj mimo neho.

Pomocou aplikácie MyToyota môžete komunikovať s vozidlom odkiaľkoľvek. Môžete si plánovať trasy, vyhľadať zaparkované vozidlo, nájsť informácie o najbližšej návšteve servisu, skontrolovať údaje o jazde alebo si nechať posielať dôležité upozornenia, ako aj diaľkovo ovládať klimatizáciu, zámky dverí alebo výstražné svetlá vozidla. Svoj smartfón (kompatibilný so systémom iOS alebo Android)* môžete pripojiť k vozidlu prostredníctvom aplikácie Multimedia. Na palube potom môžete používať svoje obľúbené mobilné aplikácie, ako napríklad Spotify, WhatsApp, Audible, Mapy Google a Waze, ktoré môžete ovládať prostredníctvom hlasovej asistentky Siri alebo asistenta OK Google. Multimédiá tiež sprístupňujú užitočné informácie, ako sú dopravné informácie v reálnom čase alebo upozornenia na rýchlostné radary; umožňujú tiež vyhľadávať body záujmu v navigácii.

*pre vybrané modely

Aplikácia MyToyota je primárne určená na to, aby ste boli neustále v spojení so svojím vozidlom, zatiaľ čo zákaznícky portál slúži na získavanie podrobnejších správ, sťahovanie používateľských príručiek a aktiváciu ďalších multimediálnych funkcií (aktualizácie máp, funkcie Wi-Fi atď.). 

 

Väčšina funkcií je dostupná pre mobilnú aplikáciu MyToyota aj pre Zákaznícky portál pod rovnakými prihlasovacími údajmi.

Ďalšie podrobnosti o dostupnosti funkcií pre konkrétne modely získate od autorizovaného predajcu alebo na miestnej webovej stránke Toyota/Lexus.

Otvorte AppStore (iOS) alebo Google Play (Android) a vyhľadajte aplikáciu MyToyota. Potom si jednoducho stiahnite aplikáciu zadarmo._x000D_

 

Online služby zahŕňajú balík Base a balík Remote. Balík Base zahŕňa širokú škálu našich digitálnych funkcií navrhnutých pre vašu bezpečnosť, súkromie a pohodlie na cestách. Pomôžu vám zistiť polohu vášho vozidla, nabitie batérie, jazdné návyky a históriu, stav výstražných svetiel a mnoho ďalšieho. Svoju polohu môžete zdieľať s priateľmi alebo blízkymi v rámci siete. Balík Remote podporuje prístup k vozidlu na diaľku s možnosťou úpravy rôznych nastavení alebo prispôsobenia vozidla vašim aktuálnym potrebám. Máte prístup ku všetkým potrebným funkciám, ktoré vám spríjemnia cestu.

Získajte náskok vďaka rôznym funkciám, ktoré vám pomôžu dostať sa do cieľa včas. Majte aktuálne informácie o rôznych podujatiach na trase, dostupných čerpacích staniciach a voľných parkovacích miestach (na ulici alebo mimo nej). Cestujte bez obáv vďaka navigácii aktualizovanej cez internet.

Poistenie založené na používaní (UBI) nie je v SR dostupné.

Poistenie FHI nie je k dispozícii pre SR.

Vy rozhodujete, ktoré údaje chcete zdieľať so spoločnosťou Toyota. Požadovanú zmenu môžete kedykoľvek vykonať na Portáli ochrany osobných údajov, kde môžete svoj predtým udelený súhlas odvolať.

Nastavenie konkrétneho predajcu v aplikácii zjednoduší používanie určitých funkcií.

Režim ochrany osobných údajov sa po aktivácii bude vzťahovať na všetky služby, ktoré používajú informácie o polohe, vyhľadanie môjho vozidla a analýzu cesty. Tieto Služby nemusia byť dostupné alebo môžu mať zníženú kvalitu a presnosť, keď je aktivovaný Režim ochrany osobných údajov. Režim ochrany osobných údajov je dostupný v možnosti "Moja garáž" v aplikácii MyToyota. Na hlavnej obrazovke klepnite na My Garage (Moja garáž) v hornej časti a potom klepnite na Privacy Mode (Režim súkromia). Potom podľa potreby zapnite alebo vypnite režim súkromia.

Ak je vaše vozidlo vybavené funkciou Smart Connect, v aplikácii uvidíte iba stav Privacy Mode (Režim súkromia). Tento režim sa musí zapnúť/vypnúť prostredníctvom multimediálneho systému vozidla. Režim súkromia zostane v nastavenom stave (aktívny alebo neaktívny), kým ho sami nezmeníte. Aktuálny stav režimu Privacy môžete zistiť prostredníctvom svojho konta MyToyota alebo zákazníckeho portálu. 

Ďalšie informácie nájdete v príslušnej príručke "Ako na to".

Konto MyToyota je nevyhnutné na fungovanie aplikácie MyToyota. Ak chcete používať funkcie diaľkového ovládania, vytvorte si konto (buď prostredníctvom aplikácie, alebo zákazníckeho portálu) a prihláste sa.

Mobilná aplikácia MyToyota je úzko prepojená s identifikačným číslom vozidla (VIN) a majiteľom vozidla, takže budete jedinou osobou, ktorá môže využívať online služby vozidla._x000D_

Áno, služby online možno pridať do viacerých účtov, ale vždy môžu byť aktivované a aktívne len v rámci jedného účtu.

Online služby zahŕňajú aplikáciu MyToyota a Multimedia. Obe predstavujú komplexný súbor funkcií a musia sa aktivovať samostatne.

Ak chcete rýchlo zistiť, či sú Online služby aktívne, skontrolujte, či sa na hlavnej obrazovke aplikácie zobrazujú podrobnosti o vašej poslednej jazde. Ak si nie ste istí, či sú Online služby aktívne, najprv vyberte vozidlo v časti Moja garáž a potom klepnite na "Online Services Menu". Zobrazia sa všetky služby dostupné pre dané vozidlo vrátane aktuálneho stavu. Potom postupujte podľa pokynov na aktiváciu služieb Online Services dostupných pre vaše vozidlo.

 

Ak chcete aktivovať služby Toyota Online, pripojte svoj smartfón k vozidlu (cez Bluetooth alebo Wi-Fi hotspot) a potom klepnite na kartu "Nastavenia". Potom klepnite na kartu "Online", potom klepnite na kartu "Toyota Online" a vyberte jedno z vašich existujúcich účtov. Potom zadajte prihlasovacie údaje do konta MyToyota. 

 

Zadaním týchto údajov sa začne trojročné obdobie bezplatných služieb. Dátum vypršania platnosti vášho predplatného multimediálnej služby nájdete na zákazníckom portáli.

 

Ak ešte nemáte účet, môžete si ho vytvoriť priamo vo svojom vozidle v možnosti "Nový účet". V prípade vozidiel vybavených systémom Toyota Smart Connect môžete jednoducho načítať QR kód vygenerovaný na prístrojovej doske prostredníctvom aplikácie MyToyota alebo ho do aplikácie zadať ručne. Potom aktivujte služby Smart Services prostredníctvom sekcie Online služby v aplikácii MyToyota. 

 

Ďalšie informácie nájdete v príslušných príručkách "Ako na to".

Prihlasovacie údaje do aplikácie MyToyota sú rovnaké ako na zákazníckom portáli. Heslo si môžete zmeniť na oboch platformách. 

Ak chcete zmeniť heslo, prejdite na prihlasovaciu obrazovku a kliknite na položku Zabudnuté heslo.

Najprv si musíte nechať potvrdiť svoju totožnosť od príslušného predajcu. Účelom tohto opatrenia je zabezpečiť, aby sa k osobným údajom zákazníkov spoločnosti Toyota nedostali žiadne neoprávnené osoby. S úctou vás žiadame, aby ste navštívili svojho predajcu, pretože ochrana osobných údajov zákazníkov je jednou z priorít spoločnosti Toyota.

- Odhlásenie z online služieb a odstránenie vozidla z účtu MyToyota v aplikácii_x000D_

- Odstránenie profilu používateľa z multimediálneho prístrojového panela_x000D_

Nenarušujte svoje konto, pretože si doň môžete pridať všetky vozidlá Toyota, ktoré si prostredníctvom neho potenciálne zakúpite. Nezabudnite informovať nového majiteľa vozidla, že vozidlo je vybavené službami Online Services.

Ak odstránite svoje vozidlo z účtu, služby online budú ukončené.

Áno aj nie. Vozidlo môžete pridať do viacerých účtov, ale prístup k službám online alebo iným osobným údajom môže mať vždy len jeden účet.

Účet je zdieľaný medzi aplikáciou MyToyota a zákazníckym portálom. Na oboch týchto platformách si môžete vytvoriť účet na prihlasovacej obrazovke. Po vytvorení konta dostanete aktivačný e-mail, ktorý musíte potvrdiť, aby ste mali prístup k svojmu kontu a mohli pridávať vozidlá.

Na palubnom multimediálnom zariadení môžete používať svoju aplikáciu MyToyota a konto na portáli zákazníka. Ak nemáte konto, odporúčame stiahnuť si mobilnú aplikáciu MyToyota a vytvoriť si konto v nej.

Konto si môžete vytvoriť aj online prostredníctvom Zákazníckeho portálu alebo prostredníctvom samotného multimediálneho zariadenia. V druhom prípade budete musieť ešte do 14 dní akceptovať podmienky používania na Zákazníckom portáli (táto možnosť sa vzťahuje len na multimediálne systémy pred modelom MM21).

Ak chcete upraviť nastavenia profilu, ťuknite na ikonu sekcie Konto na navigačnom paneli v pravom dolnom rohu.

Nie, môžete použiť svoje existujúce prihlasovacie meno a heslo z predchádzajúcej aplikácie.

Áno, história ciest bude k dispozícii v rámci účtu (pod podmienkou aktivácie online služieb).

Áno, história služieb bude k dispozícii v rámci účtu (pod podmienkou aktivácie online služieb).

Obráťte sa na svojho autorizovaného predajcu alebo si pozrite informácie na miestnej webovej stránke Toyota/Lexus.

Ak chcete používať online služby, musíte: zaregistrovať si účet a prijať podmienky používania.

V súčasnosti spúšťame novú aplikáciu MyToyota, ktorá pokrýva všetky modely z našej ponuky. Dáme vám vedieť, keď bude nová aplikácia MyToyota dostupná pre vaše vozidlo.

V súčasnosti spúšťame novú aplikáciu MyToyota, ktorá pokrýva všetky modely z našej ponuky. Dáme vám vedieť, keď bude nová aplikácia MyToyota dostupná pre vaše vozidlo. Ak ste dostali oznámenie a stále nemôžete pridať svoje vozidlo do svojho konta v novej aplikácii, obráťte sa na svojho predajcu alebo kontaktujte podporu prostredníctvom sekcie Podpora v aplikácii.

Áno, na sledovanie objednaných vozidiel môžete teraz používať aplikáciu MyToyota (čoskoro bude k dispozícii aj v Slovenskej republike).

Po pridaní vozidla do svojho účtu už nemôžete pre to isté vozidlo používať starú verziu aplikácie MyToyota.

Áno.

Súčasná aplikácia MyT bude postupne zrušená. Ak chcete naplno využívať všetky ponúkané online služby, odporúčame vám prejsť na novú aplikáciu MyToyota. Najlepší spôsob, ako sa vyhnúť akémukoľvek narušeniu používania týchto služieb, je prejsť na novú aplikáciu čo najskôr, ako to bude možné. 

 

Prechod na novú aplikáciu MyToyota je rýchly a jednoduchý. Nájdete v nej všetky praktické služby, na ktoré ste zvyknutí, a celý rad nových služieb do budúcnosti.

Text podmienok používania v novej aplikácii MyToyota bol mierne aktualizovaný, takže používatelia sú opäť požiadaní o prijatie týchto podmienok. Trvanie predplatného je viazané na záručnú dobu, a preto naň nemá vplyv prechod medzi aplikáciami.

V súčasnosti spúšťame novú aplikáciu MyToyota a postupne sa dostávame ku všetkým zákazníkom v rôznych krajinách a v závislosti od modelu vozidla. Ak ste ešte nedostali oznámenie, ale chcete okamžite prejsť na novú aplikáciu MyToyota, môžete si ju stiahnuť prostredníctvom obchodu s aplikáciami a začať používať novú aplikáciu.

Navštívte sekciu FAQ na webovej stránke https://www.toyota-charging-network.eu/.

Nefunkčnosť balíka Remote (vzdialené služby) môže byť spôsobená rôznymi príčinami. Pokúste sa vyriešiť najčastejšie príčiny:

- Vaše vozidlo nepodporuje niektoré (alebo všetky) vzdialené služby. Ďalšie informácie vám poskytne váš predajca.

- Možno ste si neprihlásili službu Vzdialené služby.

- Ak ste vozidlo nepoužívali viac ako 9 dní, mohlo prejsť do režimu spánku na ochranu batérie.

Nastúpte do vozidla a naštartujte motor. 

- Skontrolujte, či sú splnené všetky potrebné podmienky: všetky dvere sú zatvorené, kapota je zatvorená, vo vozidle nie je inteligentný kľúč.

- Máte plug-in hybridné alebo elektrické vozidlo a nemôžete diaľkovo spustiť klimatizáciu? Nabitie batérie elektromobilu mohlo klesnúť pod 30 % alebo 20 % (v závislosti od modelu). V takom prípade je potrebné batériu dobiť.

- Máte plug-in hybridný automobil a klimatizáciu nie je možné spustiť na diaľku?  Pri vonkajších teplotách nižších ako -10 °C sa klimatizácia nedá spustiť na diaľku.

Služby Online sú automaticky dodávané s každým vozidlom Toyota, ktoré podporuje služby Online, počas obdobia desiatich rokov. Služby Online pre vozidlá vybavené systémom Smart Connect sú poskytované bezplatne počas 4 rokov.  

Online služby MyToyota budú fungovať 10 rokov. Toyota uhradí náklady na údaje potrebné na poskytovanie online služieb počas 10 rokov, mobilná aplikácia MyToyota však bude naďalej fungovať bez týchto služieb.

Na obrazovke Moja garáž v ponuke Servis a údržba kliknite na tlačidlo "Preferovaný predajca". Tu už môžete nastaviť svojho preferovaného predajcu.

Hybridný koučing vám na základe vašich predchádzajúcich jazdných skúseností poradí, ako zlepšiť spôsob jazdy s hybridným vozidlom v konkrétnych situáciách, aby ste mohli čo najlepšie využiť elektrický režim na zníženie spotreby paliva a vplyvu na životné prostredie.

Áno, vo vybraných modeloch. Na hlavnom paneli predvolenej obrazovky sa zobrazuje aktuálny stav paliva ako ukazovateľ spolu s dojazdom vozidla.

Áno, vo vybraných modeloch môžete zobraziť stav dverí a okien vozidla, batožinového priestoru a svetiel. Stav môžete skontrolovať na hlavnej stránke. Kliknite na tlačidlo "Stav vozidla".

 

Podrobnejšie informácie o dostupnosti funkcií pre konkrétne modely získate od svojho autorizovaného predajcu alebo venujte pozornosť informáciám na miestnej webovej stránke Toyota/Lexus.

Áno, vo vybraných modeloch môžete vozidlo odomknúť a zamknúť na diaľku prostredníctvom aplikácie. Tlačidlá na zamknutie/odomknutie nájdete na karte diaľkového ovládania.

 

Upozorňujeme, že to nebude možné:

- Zamknúť vozidlo, ak sú otvorené niektoré dvere a/alebo je inteligentný kľúč v kabíne, 

- zamknúť vozidlo, ak je nastavený alarm vozidla alebo ak bolo vozidlo manuálne zamknuté fyzickým kľúčom. 

 

Podrobnejšie informácie o dostupnosti funkcií pre konkrétny model získate od svojho autorizovaného predajcu alebo venujte pozornosť informáciám na miestnej webovej stránke Toyota/Lexus.

Áno, vo vybraných modeloch je k dispozícii funkcia, ktorá vám pomôže nájsť vozidlo na preplnenom parkovisku diaľkovým zapnutím výstražných smeroviek. 

V aplikácii MyToyota prejdite na kartu Diaľkové ovládanie. Ťuknutím na položku "Výstražné smerovky" zapnite výstražné svetlá vozidla, ktoré vám pomôžu nájsť vozidlo. Výstražné smerovky sa zapnú na 60 sekúnd. Po uplynutí 60 sekúnd môžete opäť použiť funkciu 'Výstražné smerovky'. 

 

Ďalšie informácie o dostupnosti funkcií pre konkrétny model získate od autorizovaného predajcu alebo venujte pozornosť informáciám na miestnej webovej stránke Toyota/Lexus.

Multimediálne služby (v multimediálnom zariadení označované ako služby Toyota Online) zahŕňajú rôzne online navigačné služby vrátane užitočných informácií v reálnom čase, ako sú napríklad dopravné informácie a upozornenia na rýchlostné radary. Tieto služby si na svoje fungovanie vyžadujú internetové pripojenie. Ak vaše zariadenie nie je pripojené k internetu, musíte svoje mobilné zariadenie pripojiť - zdieľaním Wi-Fi alebo Bluetooth hotspotu - k akémukoľvek Wi-Fi zariadeniu/sieti vo vozidle.  

 

Každé nové vozidlo Toyota sa dodáva s bezplatnou aktualizáciou máp na 3 roky* (predplatné Map Care) pre palubný navigačný systém, ako aj ďalšie služby, ako napr:

- dopravné informácie v reálnom čase

- upozornenia na rýchlostné radary Coyote (ak sú k dispozícii) alebo Cyclops

- Google Street View (ak je k dispozícii)

- body záujmu

- ceny pohonných hmôt

- parkovanie

- počasie

 

Ďalšie informácie nájdete v príslušných príručkách "Ako na to". 

*Ak je vozidlo vybavené jednotkou MM21, platí 4-ročné obdobie

Palubné navigačné systémy prijímajú satelitné signály GPS. Multimédiá vyžadujú online pripojenie, aby mohli prijímať potrebné údaje pre služby dopravných informácií v reálnom čase, aplikáciu Coyote (ak je k dispozícii), Google Street View (ak je k dispozícii), poskytovanie informácií o počasí, cenách paliva alebo parkovaní a vyhľadávanie bodov záujmu.

Online navigačné služby sú súčasťou väčšiny súčasných modelov Toyota. Patria medzi ne:

- Dopravné informácie v reálnom čase 

- upozornenia na rýchlostné radary

- Google Street View (ak je k dispozícii)

- body záujmu

- ceny pohonných hmôt 

- parkovanie

- počasie

(Dostupnosť týchto služieb závisí od konkrétneho modelu a úrovne výbavy. Dostupnosť konkrétneho vozidla si overte u svojho predajcu.)

Počas prvých 3 rokov* (v závislosti od trhu) sú služby online navigácie Navigation Pack bezplatné. Potom si môžete predplatné zakúpiť. Náš balík Map Care Pack zahŕňa všetky aktualizácie máp a súvisiace online služby; náš balík Repair Pack zahŕňa všetky funkcie online služieb. Predplatné služieb si môžete zakúpiť v našom e-shope. Aktuálne ceny nájdete v e-shope._x000D_

*Ak je vozidlo vybavené jednotkou MM21, platí obdobie 4 rokov

30 dní pred uplynutím trojročného obdobia sa na palubnom multimediálnom systéme vášho vozidla zobrazí oznámenie.

Balík Map Care si môžete obnoviť na ďalší rok alebo na 3 roky v e-shope. Pri obnovovaní balíka máte možnosť vybrať si obdobie 1, 2 alebo 3 rokov. Aktuálne ceny nájdete v e-shope.

 

*Bezplatná aktualizácia máp sa ponúka pre jednotky MM21 a Toyota Smart Connect na 7 rokov 

E-shop můžete používat přes multimediální systém ve svém vozidle nebo Zákaznický portál. V e-shopu (přes Zákaznický portál) můžete nakupovat služby nabízené multimediálními systémy. V e-shopu si dále na kartě ‘Koupeno’ můžete ověřit stav svých aktuálních odběrů. Zde uvidíte, které odběry máte aktivní a kolik času zbývá do jejich ukončení.

 

Po otevření aplikace e-shopu přes palubní multimediální systém si můžete stahovat různé služby včetně Coyote. E-shop otevřete v oddílu Menu, následně přejděte na aplikace a vyberte položku ‘In Car / Ve vozidle’. 

Prostredníctvom e-shopu na webovej stránke si môžete zakúpiť rôzne služby, ktoré nájdete na zákazníckom portáli. Ak chcete skontrolovať, ktoré služby už máte a koľko času vám ešte zostáva, kliknite na kartu "Zakúpené".

Zákazníkom vždy odporúčame, aby sa odhlásili a vytvorili si vlastné konto, aby mali plnú kontrolu nad svojimi predplatnými. Môžete urobiť nasledovné:

1. V aplikácii MyToyota na vašom mobilnom zariadení - najprv sa zaregistrujte a potom sa prihláste do svojho vozidla.

2. V ponuke "Online" v palubnom multimediálnom systéme - do 14 dní musíte prijať podmienky používania prostredníctvom zákazníckeho portálu/osobnej stránky (táto možnosť sa vzťahuje len na multimediálne systémy generácie pred MD21).

3. Zákaznícky portál - po vytvorení účtu prostredníctvom webového portálu sa môžete prihlásiť do multimediálneho systému pomocou svojich prístupových údajov.

V aplikácii MyToyota najprv vyberte svoje vozidlo v ponuke Moja garáž a potom klepnite na Online služby. Potom postupujte podľa pokynov na aktiváciu navigačného balíka, ktorý je k dispozícii pre vaše vozidlo. Po pripojení sa začne štvorročné obdobie bezplatných online navigačných služieb. 

 

Ďalšie informácie nájdete v príslušnej príručke "Ako na to".

Otvorte ponuku multimediálneho systému a potom časť "V aute / Vo vozidle". Vyberte aplikáciu Coyote a kliknite na tlačidlo "Inštalovať". Po nainštalovaní aplikácie Coyote sa zobrazí rozbaľovacie okno. Po otvorení vyberte "OK", aby sa aplikácia automaticky spustila. Aplikácia Coyote sa teraz vždy zobrazí v časti "Aplikácie".

Ďalšie informácie nájdete v príslušnej príručke "Ako na to". 

 

Poznámky:

- Coyote nie je k dispozícii vo vozidlách vybavených systémom Smart Connect. 

- Aplikáciu Coyote môžete používať až po najazdení aspoň 200 km 

- Pre používateľov vo Francúzsku, Belgicku a Luxembursku je aplikácia Coyote bezplatná počas trvania programu Map Care (prvé 3 roky po najazdení 200 km) 

- V ostatných krajinách si môžu zákazníci zakúpiť Coyote prostredníctvom e-shopu na zákazníckom portáli

Áno, väčšina našich modelov vyrobených po roku 2019 podporuje pripojenie k smartfónu (Apple CarPlay a Android Auto). Pripojte svoj telefón k vozidlu prostredníctvom USB alebo Bluetooth a počkajte na výzvu na aktiváciu Apple CarPlay alebo Android Auto. Ďalšie informácie o aktivácii rozhrania získate u svojho autorizovaného predajcu. 

 

*Ak máte na svojom zariadení systém Android vo verzii 10 alebo staršej, musíte najprv nainštalovať aplikáciu Android Auto.

*Bezdrôtová technológia Android Auto je podporovaná od verzie 11 systému Android

Pomocou funkcie Odoslať do auta si môžete vopred pripraviť trasu v mobilnom zariadení a potom poslať pokyny do vozidla. Upozorňujeme, že táto funkcia vyžaduje vozidlo s palubnou navigáciou a účet MyToyota s vozidlom registrovaným pod vaším účtom. Služba My Destinations je štandardne podporovaná vo všetkých vozidlách vybavených palubnou navigáciou; táto služba je podmienená aktivovaním služby Smart Services používateľom.

 

Ďalšie informácie nájdete v príslušnej príručke "Ako na to".

Na naplánovanie trasy môžete použiť funkciu Odoslať do auta v službe MyToyota. Upozorňujeme, že táto funkcia vyžaduje, aby bolo vaše vozidlo prepojené s účtom MyToyota.  Keď tak urobíte, otvorte hlavnú obrazovku MyToyota a prejdite na kartu služby Moje ciele. Kliknite na položku "Do" a zadajte cieľovú adresu. Potom kliknite na "Send to vehicle" (Odoslať do vozidla).

 

Keď ste vo vozidle, uistite sa, že ste pripojení k sieti Wi-Fi (najjednoduchšie je použiť hotspot Bluetooth prostredníctvom smartfónu). Po vytvorení internetového pripojenia vo vozidle môžete prevziať trasu. 

 

Vopred naplánovanú trasu nájdete v časti "Obľúbené" / "Obľúbené ciele" na multimediálnej jednotke. Ďalšie informácie nájdete v príslušných príručkách "Ako na to".

Trojročné obdobie* začína plynúť v okamihu, keď do informačno-zábavného systému zadáte svoje prihlasovacie údaje do systému MyToyota.

 

*Ak je vaše vozidlo vybavené systémom MM21, platí 4-ročné obdobie.

Týždenné upozornenie sa zobrazí na palubnej multimediálnej jednotke vo vozidle 30 dní pred uplynutím bezplatného trojročného* obdobia._x000D_

15 dní pred koncom bezplatného trojročného* obdobia sa toto hlásenie bude opakovať každý deň. Po skončení trojročného* obdobia sa toto hlásenie zobrazí pri každom pokuse o použitie aplikácie. _x000D_

_x000D_

*Ak je vozidlo vybavené jednotkou MM21, platí 4-ročné obdobie

Diaľkové ovládanie klimatizácie, ktoré je k dispozícii len vo vybraných modeloch a aktivuje sa prostredníctvom aplikácie MyToyota, slúži na ochladenie/vyhriatie kabíny na príjemnú teplotu. Karta Diaľkové ovládanie umožňuje diaľkovo spustiť palubnú klimatizáciu až na 10 minút. Po aktivácii diaľkovej klimatizácie sa v aplikácii MyToyota zobrazí čas zostávajúci do vypnutia klimatizácie. Diaľkové ovládanie klimatizácie je možné resetovať dvakrát (2 x 10 min).

 

Upozorňujeme, že v niektorých vozidlách sa pri zapnutí diaľkového ovládania klimatizácie zároveň spustí motor. Zároveň sa použijú všetky pomocné nastavenia z poslednej jazdy (pred vypnutím motora) (napr. nastavenie teploty, vyhrievanie sedadiel, rádio atď.).  Vo vybraných vozidlách je k dispozícii diaľkové ovládanie klimatizácie Plus s ďalšími pokročilými funkciami. Ako napr:

- Diaľkové ovládanie ventilácie sedadiel, vyhrievania sedadiel, vyhrievania volantu a rozmrazovania.

- Časovač klimatizácie na diaľku: pohodlne si vopred nastavte, kedy sa má kabína vozidla chladiť alebo vykurovať.

 

Upozorňujeme, že funkcia prípravy teploty v kabíne nie je v Rakúsku z legislatívnych dôvodov dostupná pre vozidlá s konvenčným alebo hybridným pohonom. V Rakúsku je diaľkové ovládanie klimatizácie podporované len pre čisto elektrické vozidlá a plug-in hybridy.

 

V čisto elektrických vozidlách a plug-in hybridoch sa klimatizácia môže spustiť len vtedy, ak je batéria nabitá aspoň na 20 % alebo 30 %.

 

Pri vonkajších teplotách nižších ako -10 °C nie je diaľkové ovládanie klimatizácie v prípade plug-in hybridov možné.

 

Ďalšie informácie o dostupnosti funkcií pre konkrétne modely získate u svojho autorizovaného predajcu alebo na miestnej webovej stránke Toyota/Lexus.

Táto funkcia je k dispozícii len vo vybraných modeloch. Ak máte vo svojom smartfóne nainštalovanú aplikáciu MyToyota a aktivovanú funkciu Push Notifications, budete dostávať nasledujúce upozornenia (5 až 10 minút* po ukončení jazdy): 

- otvorené okno(a)

- Odomknuté dvere

- otvorené dvere

- batožinový priestor otvorený

- Zapnuté výstražné svetlá

- otvorená kapota

- otvorené strešné okno  

- zapnuté svetlomety

- stav výstražných svetiel

- Upozornenie na obsadenosť zadných sedadiel

 

Niektoré vozidlá nepodporujú odosielanie týchto oznámení Push. Informujte sa u svojho predajcu o podpore konkrétnych funkcií vo vašom vozidle.

 

Notifik8cie sa tiež zobrazujú neobmedzene na karte Oznámenia v dolnej časti obrazovky aplikácie.

Otvorte hlavný panel "Služby" a kliknite na položku "Hybrid Coaching" (pre hybridné vozidlá), Electric Vehicle Driving Coach (pre batériové elektrické vozidlá) alebo Driving Analysis (pre neelektrické vozidlá). Vyberte záložku "All Rides" (Všetky jazdy), aby ste zobrazili všetky predchádzajúce jazdy, a potom klepnutím na príslušnú jazdu zobrazte analýzu jazdy. Podrobnosti o poslednej jazde nájdete aj na hlavnom paneli na domovskej stránke.

Aplikácia MyToyota je podporovaná na: 

- na zariadeniach so systémom iOS vo verzii 15.0 alebo novšej,

- zariadeniach so systémom Android vo verzii 7.0 alebo novšej, okrem zariadení Huawei (spoločnosť Huawei uviedla v júni 2021 na trh vlastný operačný systém HarmonyOS).

Číslo verzie aplikácie nájdete v spodnej časti sekcie "Účet".

Do multimediálnej jednotky vozidla musíte zadať svoje prihlasovacie údaje. Tým sa multimediálna jednotka prepojí s identifikačným číslom vozidla (VIN). Potom je potrebné vytvoriť hotspot Bluetooth na pripojenie vozidla k internetu. _x000D_

_x000D_

Ďalšie informácie nájdete v príslušných príručkách Ako na to". "

Akumulátor sa pomaly vybíja, aj keď vozidlo nepoužívate. Je to spôsobené prirodzeným vybíjaním a spotrebou energie niektorých palubných prístrojov._x000D_

Ak vozidlo dlhší čas stojí na voľnobeh, batéria sa môže vybiť a motor sa nenaštartuje. (Počas jazdy sa batéria automaticky dobíja.)

Pri hybridnom vozidle odporúčame raz týždenne prepnúť vozidlo do režimu "Ready" aspoň na 20 minút, vždy v režime "P" (nepoužívajte neutrál "N", keď sa hybridný akumulátor nenabíja).

 

Pri vozidlách s konvenčným pohonom odporúčame aspoň raz týždenne zapnúť motor na 20 až 30 minút.

Ak vaše vozidlo nie je vybavené systémom Smart Entry, môžete ho odomknúť/zamknúť manuálne (podrobnosti nájdete v návode na používanie)._x000D_

_x000D_

Ak je vaše vozidlo vybavené systémom Smart Entry, použite alternatívny postup odomykania/zamykania uvedený v príručke k vozidlu.

Ak má štartovacie káble a druhé vozidlo, skúste núdzovo naštartovať podľa pokynov v návode na obsluhu.

Otvorte ponuku multimediálneho systému a vyberte položku "Nastavenia". Potom vyberte položku "Pripojenie Bluetooth" a podľa pokynov nastavte sieťové pripojenie. Potom zapnite hotspot Bluetooth na svojom smartfóne.

Apple CarPlay alebo Android Auto možno aktivovať pripojením mobilného zariadenia k portu USB vozidla. Na multimediálnej obrazovke vozidla stlačte tlačidlo Menu a potom klepnite na CarPlay alebo Android Auto.

 

Ak máte na svojom zariadení systém Android vo verzii 10 alebo staršej, musíte si najprv nainštalovať aplikáciu "Android Auto".

Bezdrôtová technológia Android Auto je podporovaná od verzie 11 systému Android.  

 

Ďalšie informácie nájdete v príslušných príručkách "Ako na to".

Online aktualizácie máp sa vzťahujú na najnovšie multimediálne systémy; aktualizácie pre najnovšie podporované modely sa aktivujú v e-shope. _x000D_

Systém môžete aktualizovať aj manuálne stiahnutím aktualizácií z e-shopu My Toyota, uložením údajov na USB disk a jeho pripojením k vozidlu._x000D_

_x000D_

Viac informácií nájdete v príslušnej príručke Ako na to". "

Ide o vozidlá vybavené systémom Toyota Smart Connect, naším najnovším a najpokročilejším multimediálnym systémom a systémom konektivity. Toto zariadenie podporuje ďalšie funkcie pripojenia zamerané na pohodlie a ovládanie vozidla (napr. zamykanie/odomykanie dverí, aktivácia výstražných svetiel, diaľkové ovládanie klimatizácie atď.)_x000D_

_x000D_

Toyota Smart Connect je v súčasnosti k dispozícii len pre nové modely Yaris a Yaris Cross. 

V závislosti od modelu môžete pomocou služby Smart Connect vyhľadať parkovacie miesta na ulici alebo na parkovisku, nájsť čerpacie stanice, navigovať vozidlo pomocou informácií v reálnom čase o udalostiach na trase alebo ovládať vozidlo hlasovými príkazmi. Služby Smart Services sú v súčasnosti dostupné len pre nové modely Yaris a Yaris Cross.

Navigačný balík zostáva aktívny 4 roky. Náklady na údaje v rámci tohto balíka hradí Toyota počas 4 rokov. Aplikácia MyToyota zostáva funkčná aj po deaktivácii navigačného balíka.

Jednoducho prečítajte kód QR zobrazený na multimediálnom prístrojovom paneli prostredníctvom aplikácie MyToyota alebo ho do aplikácie zadajte ručne.

Ak vaše vozidlo nie je vybavené palubnou jednotkou kompatibilnou so systémom Toyota Smart Connect, túto aktualizáciu nie je možné vykonať.

Systém Toyota Smart Connect obsahuje 9" dotykový displej s vysokým rozlíšením; ponúka intuitívnejšie ovládanie a podporuje aj online navigáciu na uľahčenie cestovania s aktualizáciami dopravných informácií v reálnom čase a upozorneniami na rýchlostné radary. A vďaka podpore bezdrôtového pripojenia smartfónu máte okamžite k dispozícii všetky svoje obľúbené zoznamy skladieb.

Toyota Smart Connect podporuje aj ďalšie funkcie pripojenia zamerané na pohodlie a ovládanie vozidla (napr. zamykanie/odomykanie dverí, zapínanie výstražných svetiel, diaľkové ovládanie klimatizácie atď.)

 

Toyota Smart Connect je v súčasnosti k dispozícii len pre nové modely Yaris a Yaris Cross.