1. Majitelia
  2. Najčastejšie otázky

NAJČASTEJŠIE OTÁZKY

Jazda v Toyote nikdy nebola lepšia a so službami MyT Connected Services je zážitok ešte väčší, takže sa vždy cítite pohodlne a máte všetko pod kontrolou, bez ohľadu na to, kam vás vaša jazda zavedie.

Technológia nemusí byť zastrašujúca. Máme odpoveď na všetky vaše otázky týkajúce sa MyT Connected Services.

So službami MyT Connected Services vaše auto bezproblémovo komunikuje s vonkajším svetom. Môžete jazdiť efektívnejšie a inteligentnejšie. Urobili sme to čo najjednoduchšie a najintuitívnejšie, ale sme si istí, že stále máte otázky. Radi na ne odpovieme.

ONLINE SLUŽBY MYT

Online služby MyT zahŕňajú mobilnú aplikáciu MyT App a Multimédiá MyT. V oboch prípadoch ide o ucelenú sadu funkcií, vďaka ktorým je jazda bezpečnejšia a zábavnejšia, či už sa nachádzate vo vozidle alebo mimo neho.

Aplikácia MyT vám umožňuje komunikovať s vaším vozidlom, nech už ste kdekoľvek. Môžete plánovať trasy, nájsť svoje zaparkované vozidlo a vyhľadať informácie o tom, kedy sa má na vašom vozidle vykonať údržba. Funkcia Hybrid Coaching (Koučing jazdy na hybridný pohon) analyzuje váš štýl jazdy a radí vám, ako môžete zlepšiť spotrebu energie/paliva počas jazdy na svojom hybridnom vozidle.

Systém MyT Multimedia vám umožňuje pripojiť svoj smartfón (kompatibilný so systémom iOS alebo Android) k vozidlu*. Vaše obľúbené aplikácie, ako napríklad Spotify, Whatsapp, Audible, Google Maps a Waze, možno používať vo vašom vozidle a ovládať pomocou hlasového asistenta Siri Voice Assist alebo OK Google. Systém MyT Multimedia vám tiež poskytuje prístup k užitočným informáciám, ako sú napr. dopravné upozornenia v reálnom čase a upozornenia na rýchlostné radary, a umožňuje vám v navigácii vyhľadať body záujmu. *týka sa kompatibilných modelov

Vďaka účtu MyT môžete spravovať svoj multimediálny systém a dostávať užitočný prehľad o svojom vozidle prostredníctvom aplikácie MyT a zákazníckeho portálu Moja Toyota.

Rovnaké prihlasovacie údaje vám poskytujú prístup do aplikácie MyT a do zákazníckeho portálu Moja Toyota.

Aplikácia MyT vám umožňuje využívať tieto služby Toyota Connected (Online služby MyT):

• Nájsť moje vozidlo
• Odoslať do vozidla (pre vybrané modely vybavené navigáciou)
• Hybrid Coaching (pre hybridné modely)
• Dáta o jazde
• Údržba a servis
• Nastavenie pripomienky na servisnú prehliadku
• Výstražné kontrolky
• Diaľkové ovládanie klimatizácie, nabíjanie batérie (momentálne dostupné pre RAV4 Plug-in Hybrid)
• Stav paliva (záleží od r. výroby)
• Kontakty, asistenčná služba, podpora

Zákaznícky portál Moja Toyota vám poskytuje podrobné informácie o vašom vozidle a umožňuje vám kupovať a spravovať služby. Na portáli sú k dispozícii tieto služby:

• Odoslať do vozidla (pre vybrané modely vybavené navigáciou)
• Objednanie na servis
• Pripomenutia servisu
• Analýza jazdy
• História jázd
• Návod na obsluhu
• Nastavenie pripomienky na servisnú prehliadku

Aplikácia MyT je naviazaná na identifikačné číslo vozidla (VIN) a majiteľa vozidla, takže online služby aplikácie budete môcť využívať iba v danom vozidle.

Služby MyT Multimedia môžete využívať v inom vozidle Toyota. To platí dokiaľ sú aktivované a v období platnosti.

Používanie služieb Toyota Connected (Online služieb aplikácie MyT) je obmedzené na výhradné používanie majiteľom vozidla, avšak identifikačné číslo vozidla (VIN) možno pridať do viacerých účtov.

Služby MyT Multimedia môže využívať ktokoľvek, kto riadi dané vozidlo.

Online služby MyT zahŕňajú mobilnú aplikáciu MyT App a Multimédia MyT. V oboch prípadoch ide o ucelenú sadu funkcií a je nutné ich aktivovať.

Ak si nie ste istí, či sú vaše služby Toyota Connected (Online služby aplikácie MyT) aktivované, prejdite do aplikácie MyT. Kliknete na Centrum služieb Toyota Connected. Ak nemáte v sekcii AKTIVOVANÉ žiadne služby, prejdite do sekcie DOSTUPNÉ, kliknete na Služby Toyota Connected (príp. Služby Smart) a následne kliknete na Aktivovať.

Rýchly spôsob overenia, či máte aktivované služby Toyota Connected (Online služby aplikácie MyT), je pozrieť si, či sa na domovskej obrazovke aplikácie zobrazujú údaje o vašej poslednej ceste.

Stiahnuť

Heslo si môžete zmeniť v mobilnej aplikácii MyT. Kliknite na ikonu kolieska v pravom hornom rohu domovskej obrazovky, potom kliknite na ponuku 'Nastavenia'. Vyberte voľbu 'Zmeniť heslo' a potom zadajte aktuálne a nové heslo. Potom nové heslo potvrďte a uložte.

Ak ste heslo zabudli, môžete požiadať o jeho obnovenie na prihlasovacej obrazovke zadaním svojej e-mailovej adresy.

MYT SMART SERVICES

Tieto vozidlá sú vybavené špeciálnymi zariadeniami (napríklad Toyota Smart Connect, Toyota Touch 2 (MM21)), ktoré umožňujú spojenie jednej alebo viacerých smart služieb (ako je napríklad cloudová navigácia, hlasový agent atď.) s vozidlom a užívateľom.

 

Služby Smart sa nachádzajú v aplikácií MyT a systéme MyT Multimedia. Oba ponúkajú balíčky funkcií, ktoré zvyšujú bezpečnosť vodiča a včasný príchod do cieľa.

Služby Smart v aplikácii MyT budú fungovať 4 roky. Toyota bude pokrývať náklady na dáta používané na poskytovanie smart služieb po dobu 4 rokov. Aplikácia MyT bude fungovať aj bez služieb Smart so základnými službami Toyota Connected (ak sú pre vozidlo k dispozícii).

V Smart vozidlách môžete tieto služby využívať prostredníctvom aplikácie MyT. Ľahko naskenujte pomocou MyT QR kód vygenerovaný na hlavnej jednotke alebo ho manuálne napíšte priamo do aplikácie.

MYT APP

Aplikáciu MyT podporujú zariadenia so systémom iOS alebo Android.

V cene nákupu akéhokoľvek vozidla Toyota kompatibilného so službami Toyota Connected (Online služby MyT) je zahrnutých 10 rokov bezplatného využívania služieb Toyota Connected.

Nie. Služby Toyota Connected (Online služby aplikácie MyT) sú naviazané na identifikačné číslo vozidla (VIN) a majiteľa vozidla. Prístup k online službám Connected Services môže mať iba jeden účet.

Online služby aplikácie MyT budú fungovať 10 rokov. Spoločnosť Toyota bude pokrývať náklady za dáta použité na poskytovanie online služieb počas obdobia 10 rokov, avšak aplikácia MyT bude fungovať aj bez online služieb.

Ak si kúpite jazdenú Toyotu, ktorá podporuje služby Toyota Connected (Online služby aplikácie MyT), navštívte svojho predajcu, aby potvrdil, že ste majiteľom vozidla. Potom si budete môcť aktivovať služby Toyota Connected (Online služby aplikácie MyT).

Číslo verzie si môžete overiť nasledovne:

Prejdite do časti ,,Profil a nastavenia‘‘, následne prejdite do sekcie ,,Nastavenia‘‘. Číslo verzie nájdete v spodnej časti tejto stránky.

Prejdite do obchodu iOS App alebo Google Play a vyhľadajte aplikáciu „MyT by Toyota“. Potom prevezmite aplikáciu, ktorá je úplne zadarmo.

Vytvorte účet priamo v aplikácii MyT a vyplňte požadované osobné údaje.

Predtým, ako budete môcť využívať všetky funkcie aplikácie MyT, musíte aktivovať svoj účet cez aktivačný e-mail, ktorý dostanete. Na používanie online služieb vás okrem toho musí zaregistrovať predajca ako majiteľa vozidla.

Na dokončenie aktivácie budete musieť vykonať 2 jazdy, pri ktorých prekročíte rýchlosť 10 km/h. Následne dôjde k aktivácii služieb MyT App Connected Services (Online služby aplikácie MyT) a tieto služby budú viditeľné v aplikácii.

Do multimediálnej jednotky vozidla musíte zadať svoje prihlasovacie údaje do účtu MyT. Následne budete musieť prepojiť svoj multimediálny systém s identifikačným číslom vozidla (VIN). Viac informácií nájdete v našej príručke s postupmi.

Ďalej budete potrebovať zdieľať mobilné dáta pomocou rozhrania Bluetooth, aby sa vozidlo pripojilo na internet. Funkcia Share To Car (Zdieľanie s vozidlom) bude odteraz fungovať. Viac informácií nájdete v našej príručke s postupmi.

Stiahnuť

Funkcia Share To Car (Zdieľanie s vozidlom) si na svoje fungovanie vyžaduje navigačný systém.

Režim súkromia je k dispozícii na stránke „Settings“ (Nastavenia) aplikácie MyT. Sami si ho môžete zapnúť alebo vypnúť. Zapnutím režimu súkromia zakážete funkciu GPS a nebudeme môcť sledovať polohu vášho vozidla. Viac informácií nájdete v našej príručke s postupmi.

Stiahnuť

Odstráňte vozidlo z účtu predtým, než vozidlo predáte/odovzdáte novému majiteľovi. Nerušte svoj účet, pretože všetky vozidlá Toyota, ktoré v budúcnosti môžete vlastniť, môžete pridať do tohto účtu. Nezabudnite informovať nového majiteľa vozidla o tom, že vozidlo je vybavené online službami Connected Services aplikácie MyT.

Ak chcete dočasne prestať využívať služby Toyota Connected (Online služby aplikácie MyT), môžete zapnúť režim súkromia, ktorý zakáže funkciu GPS.

Ak si prajete používanie služieb Toyota Connected ukončiť natrvalo, v aplikácii MyT prejdite na hlavnú stránku, následne prejdite do Centrum služieb Toyota Connected, v sekcii Aktivované kliknete na Služby Toyota Connected a následne kliknite na Deaktivovať.

Ak zo svojho účtu odstránite identifikačné číslo vozidla (VIN), služby Toyota Connected (Online služby aplikácie MyT) sa vypnú.

MYT MULTIMEDIA

Systém MyT Multimedia zahŕňa niekoľko navigačných online služieb poskytujúcich užitočné informácie v reálnom čase, ako sú napríklad dopravné informácie a upozornenia na rýchlostné kamery (radary).

Tieto funkcie si na svoje fungovanie vyžadujú pripojenie k internetu. K vozidlu musíte pripojiť svoj mobilný telefón (použitím zdieľania mobilných dát pomocou siete Wi-Fi alebo rozhrania Bluetooth (tethering)) alebo akékoľvek zariadenie/sieť Wi-Fi.

Každá nová Toyota sa dodáva s bezplatnými aktualizáciami máp pre navigačný systém na obdobie 3 rokov a tiež s ďalšími službami, ako sú napríklad:

• Real-Time Traffic (Informácie o doprave v reálnom čase)
• Google Street View (kde je k dispozícii)
• Point of Interest (Bod záujmu)
• Fuel (Palivo)
• Parking (Parkovanie)
• Weather (Počasie)


Ďalšie informácie nájdete v našich príručkách s postupmi „Ako aktivovať služby Online Navigation Connected Services (pripojené služby online navigácie)“ a „Ako používať služby Online Navigation Connected Services (pripojené služby online navigácie)“. Vložte prepojenia na príručky „Ako aktivovať služby Online Navigation Connected Services (pripojené služby online navigácie)“ a „Ako používať služby Online Navigation Connected Services (pripojené služby online navigácie)“.

Systém MyT Multimedia zahŕňa aj integráciu smartfónu. Táto vám umožňuje pripojiť svoj smartfón (kompatibilný so systémom iOS alebo Android) k vozidlu. Vaše obľúbené aplikácie, ako napríklad Spotify, Whatsapp, Audible, Google Maps a Waze, možno používať vo vašom vozidle a ovládať pomocou hlasového asistenta Siri Voice Assist alebo OK Google.

Stiahnuť

Zabudované navigačné systémy dostávajú údaje zo satelitného signálu GPS. Systém MyT Multimedia vyžaduje online pripojenie na prijímanie nevyhnutných údajov pre služby Real-Time Traffic (Informácie o doprave v reálnom čase), Coyote (kde je k dispozícii), Google Street View (kde je k dispozícii), Weather (Počasie), Fuel (Palivo), Parking (Parkovanie) a online POI (Bod záujmu).

Prístup do aplikácie e-Store môžete získať prostredníctvom multimediálneho systému vášho vozidla alebo portálu Moja Toyota.
Na zákazníckom portáli e-Store, ku ktorému získate prístup prostredníctvom portálu Moja Toyota, môžete kupovať služby ponúkané systémom MyT Multimedia. V aplikácii e-Store môžete tiež kontrolovať stav svojho aktuálneho predplatného. V aplikácii e-Store kliknite na kartu „Purchased“ (Zakúpené) a zobrazí sa vám aktívne predplatné a tiež čas, ktorý zostáva do jeho ukončenia.

Ak do aplikácie e-Store získate prístup prostredníctvom multimediálneho systému vo vašom vozidle, môžete si stiahnuť služby ako napríklad Coyote (predtým zakúpené na portáli). Aplikáciu e-Store môžete nájsť prejdením do časti „Menu“ (Ponuka) a následným prejdením do aplikácii, kde potom vyberiete položku „In Car“ (Vo vozidle).

Môžete kupovať služby zo zákazníckeho portálu Moja Toyota. Ak chcete zistiť, ktoré služby už máte, kliknite na položku „Purchased“ (Zakúpené).

Rovnaký účet sa používa pre aplikáciu MyT aj pre portál Moja Toyota. Ak nemáte účet, odporúčame vám prevziať aplikáciu a vytvoriť si ho v tejto aplikácii.
Účet si môžete vytvoriť aj prostredníctvom multimediálneho systému (do 14 dní budete musieť prijať podmienky používania na portáli Moja Toyota).

Nie všetky vozidlá Toyota sú kompatibilné so zdieľaním mobilných dát pomocou siete Wi-Fi, avšak všetky nové modely sú kompatibilné so zdieľaním mobilných dát pomocou rozhrania Bluetooth.

Prejdite do ponuky multimediálneho systému a stlačte tlačidlo „Setup“ (Nastavenie), následne na tlačidlo „Wi-FI“ a „Turn Wi-Fi power on“ (Zapnúť Wi-Fi). Vyberte svoju sieť, zadajte heslo a zvoľte položku „OK“. Pri úspešnom pripojení dostanete správu s oznamom, že navigačný systém sa úspešne pripojil k prístupovému bodu.
Podrobnú príručku nájdete nižšie.

Stiahnuť

Prejdite do ponuky svojho multimediálneho systému a zvoľte položku „Settings“ (Nastavenia). Potom zvoľte položku „Bluetooth connection“ (Pripojenie Bluetooth) a postupujte podľa krokov nastavenia sieťového pripojenia. Potom na svojom smartfóne musíte zapnúť zdieľanie mobilných dát pomocou rozhrania Bluetooth. Podrobnú príručku nájdete nižšie.

Stiahnuť

Systém Apple CarPlay možno aktivovať pripojením vášho zariadenia so systémom iOS do portu USB vozidla. V jednotke informačno-zábavného systému kliknite na tlačidlo „Menu“ (Ponuka) a následne kliknite na tlačidlo „Car Play“.

Systém Android Auto možno aktivovať prvým stiahnutím aplikácie Android Auto. Následne pripojte svoje zariadenie so systémom Android do portu USB vozidla. V jednotke informačno-zábavného systému kliknite na tlačidlo „Menu“ (Ponuka) a následne kliknite na tlačidlo „Android Auto“.

Áno, predpokladom je online pripojenie prostredníctvom vášho smartfónu. Budete tiež potrebovať kábel na pripojenie vášho smartfónu k vozidlu. Ak máte telefón so systémom Android, musíte si nainštalovať aplikáciu Android Auto. Aplikácie budú potom dostupné cez ponuku „Android Auto/Apple Car Play“ na obrazovke informačno-zábavného sytému.

Integráciu smartfónu ponúka nová Toyota C-HR, súčasná generácia modelu Yaris (niektoré stupne výbavy), súčasná generácia modelu AYGO (niektoré stupne výbavy) a model Supra (obsahuje iba systém Apple Car Play).

Bezdrôtové aktualizácie máp sú možné v rámci najnovších multimediálnych systémov z roku 2019. Sú aktivované v aplikácii e-Store pre najnovšie kompatibilné modely. Viac informácií nájdete v našej príručke s postupmi.
Svoj systém môžete tiež aktualizovať manuálne, a to prevzatím aktualizácií z aplikácie e-Store v rámci portálu Moja Toyota a ich vložením na USB kľúč, ktorý následne pripojíte k vášmu vozidlu.

Stiahnuť

Na plánovanie svojej trasy môžete použiť funkciu Share To Car (Zdieľanie s vozidlom) v aplikácii MyT. Najprv prejdite do ponuky karty „Services“ (Služby), vyberte položku „Share to Car“ (Zdieľanie s vozidlom), kliknite na položku „Where To“ (Kam?), zadajte adresu a v aplikácii môžete klikaním na tlačidlo „+“ naprogramovať trasu s až 9 zastávkami a konečným cieľom. Následne stlačte tlačidlo „Send to car“ (Prenos údajov do systému vozidla).

Hneď ako sú údaje vo vozidle, uistite sa, že máte pripojenie Wi-Fi. Najjednoduchším spôsobom je zdieľanie mobilných dát vášho smartfónu pomocou rozhrania Bluetooth. Po vytvorení internetového pripojenia vo vašom vozidle môže vozidlo prevziať trasu. V multimediálnej jednotke prejdite do obľúbených cieľov, kde nájdete svoje vopred naplánované trasy.

V novom modeli RAV, novom modeli Corolla, novom modeli Camry a novom modeli C-HR možno nájsť trasu v ponuke položky „Favourite“ (Obľúbené). Viac informácií nájdete v našich príručkách s postupmi: Ako používať službu Share To Car (Zdieľanie s vozidlom) a Ako nájsť cesty v službe Share To Car (Zdieľanie s vozidlom) vo vozidle.

Stiahnuť

  •  Ako používať službu Share To Car (Zdieľanie s vozidlom) – príručka
  •  Ako nájsť cesty v službe Share To Car (Zdieľanie s vozidlom) – príručka

    30 dní pred ukončením bezplatného trojročného obdobia sa vám na obrazovke vášho palubného multimediálneho systému bude každý týždeň zobrazovať upozornenie. 15 dní pred ukončením bezplatného trojročného obdobia budete dostávať rovnakú správu každý deň. Po skončení bezplatného trojročného obdobia sa vám správa zobrazí vždy, keď skúsite použiť aplikáciu.