„Ichiban je veľmi prestížne ocenenie, ktoré každým rokom posúva kvalitu poskytovaných služieb zákazníkom na vyššiu úroveň. Toyota Autocentrum Nitra uspela v prísnych hodnotiacich kritériách a stala sa víťazom pre rok 2016. Tým potvrdila nielen vysokú úroveň servisu a služieb pre zákazníkov, ale aj obchodný úspech, ktorý sprevádza značku Toyota na slovenskom trhu v minulom roku ale taktiež aj tento rok.“
povedal Milan Kočka, riaditeľ spoločnosti Toyota Central Europe-Slovakia.
Filozofia „Zákazník na prvom mieste“ bola vždy pre Toyotu kľúčová a je možné povedať, že je už súčasťou firemnej genetickej výbavy. V duchu tejto filozofie si predajcovia v tomto roku odniesli celkovo 45 ocenení, prostredníctvom ktorých bolo vyjadrené uznanie obchodníkom na 33 trhoch za vynikajúce výsledky v oblasti zákazníckych referencií za predajné aj popredajné služby.